aleahl213 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg trenger et navn til en site lingnende facbook og nettby.. noen ideer? -Aleex Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg trenger et navn til en site lingnende facbook og nettby..noen ideer? -Aleex Hva med fjesby.no ? :!: Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 endaensidehvordukanleggeutpersonligedataogblispurtomaastilleoppnakenforankameradottkom.com Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Imangelpaaetliv.com Bortkastettid.com Fjortisscentralen.com Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) halvnaknefjortisser.com teentits.com sehvorkuljegersomklareraatabildeavmegselvhalvnakenispeiletpaado- menspappanminbaretrorjegmaattetisse.com (EDIT: den wrappet :|) norwegianjailbait.com -C- EDIT: Han kommer aldri til å spørre om hjelp på diskusjon.no igjen Endret 31. juli 2009 av ChristianW Lenke til kommentar
Perril Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 spaceface.com/no datteradi.cum din.info ansiktboka.no minplass.no Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Imangelpaaetliv.com Bortkastettid.com Fjortisscentralen.com Fjortiser er vel strengt tatt de som svarer på måten du gjør Vet ikke hvor mye erfaring trådstarter har med å lage en webside, men saken var kun et navn til siden. Prosessen er enklest ved å lage siden først, og etterpå stille seg spørsmålet: Hva er spesielt ved denne siden? Da finner du lettere et passende navn/domene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hele poenget til at folk tuller er vel fordi man gjerne sparer de bra navnene man kommer på til mulige egne sider. Skal man ha gode navn er det bare en ting som gjelder, og det er å finne på dem selv... Så kan jeg godt leve med å være litt fjortiss igjen Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kan ikke si at jeg sparer på noen gode navn til en slik side. Saken er nok heller at vedkommende som spør ikke vet hva det faktisk vil innebære å både lage og drifte en slik side. For ikke å snakke om markedsføring hvis han skal konkurere med noen av de nevnte. -C- Lenke til kommentar
Hexero Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) faceplace.com faceordisgrace.com Endret 2. august 2009 av Hexero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå