EmilHen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei, litt teit emnetittel, men klarer ikke forklare det så godt, Jeg skulle installere windows 7 og delte opp hardisken min. Jeg har en på 500 gb og en på 1 terra. Så jeg tok 20 gb fra disk D(1TB) og det ble en disk som het E. å da hadde jeg 3 disker som het C,D og E. Men nå har jeg lyst til og "putte" de 20 gb inn i disk D igjen, sånn at jeg bare har disk C og D. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
VD Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Partitionmagic kan funke. Ellers kan du installere windows 7 på ny og partisjonere anderledes under installasjonen. 20 GB på windows partisjonen er litt lite iallefall på en så stor disk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Du sletter partisjon E. I Vista Diskbehandling kan du så klikke på partisjonen foran og utvide den. Se punkt 6: http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial133.html For all del ikke bruk Partition Magic. Det er et svært dårlig råd å komme med. Endret 25. juli 2009 av hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå