Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen nettsider/butikker som har gode tilbud som man burde slå til på ? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Her er noen forskellige priser: https://prisguiden.no/product.php?product_id=99690 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tja, håpet var egentlig at det skulle være noen sider med en grei PS3 bundle Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er ikke så lenge siden jeg så en billig PS3 bundle. Husker ikke hvor det var, men skal si i fra hvis jeg husker det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kjøpte min PS3 for 3000 på Lefdal og 4 spill fra Gamezone, betalte vel 4000 ,- for hele den pakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kjøpte min PS3 for 3000 på Lefdal og 4 spill fra Gamezone, betalte vel 4000 ,- for hele den pakken. Kanskje ikke så dumt det, får se om lefdal fortsatt har den til 3000 I verste fall får jeg vente til midten av august og heller kjøpe PS3 når jeg er i London Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det du kan gjøre er å kjøpe de litt eldre gode og store titlene fra play.com. Koster dem under 200 kr er det under tollgrensen, og play sender alt du bestiller hver for seg så da kan du få mange billige lekkerbisker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Endte forøvrig opp med å kjøpe PS3 med titlene: Little big planet, MGS4, Killzone 2 og Drake's fortune Har ikke spilt så forferdelig mye, bare kommet litt igang med Little big planet og spilt av noen videofilmer fra ekstern hdd, eneste som har irritert meg foreløpig er at jeg må velge vis alle filene på harddisken istedenfor at det gjøres automatisk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Endte forøvrig opp med å kjøpe PS3 med titlene: Little big planet, MGS4, Killzone 2 og Drake's fortune Har ikke spilt så forferdelig mye, bare kommet litt igang med Little big planet og spilt av noen videofilmer fra ekstern hdd, eneste som har irritert meg foreløpig er at jeg må velge vis alle filene på harddisken istedenfor at det gjøres automatisk Bare å legge filmer og slikt i VIDEO mappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå