Glenn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hei. Skal reinstallere boksen min nå, og skal installere Ubuntu Server 9.04. Når jeg kommer til partisjonering, stopper den på 33%, det skjer ingenting videre. Trodde det kanskje var cd'en som var dårlig, men lagde en ny, uten at det hjalp. Jeg tok full partisjonering, og brukte hele disken. Noen som vet hva som er galt? Takker for svar Edit: Har prøvd å sjekka cd'en for feil, men det stopper på 73% når den sjekker disken. "Sjekker fil: ./pool/main/o/openjdk-6/openjdk-6-jre-headless_6b14-1.4.1-0ubuntu7_i386.deb" Endret 25. juli 2009 av Glenn Lenke til kommentar
VD Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg slet også med dette problemet. Brant ut flere cder og prøvde på flere maskiner. Det som løste det for meg var å laste ned isoen på ny, brenne ut og installere igjen. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Har prøvd med tre cd'er nå, uten at det hjalp. Skal prøve noen ganger til. Men når den stopper på 33% går ikke cd'en rundt en gang, og harddisken jobber ikke i det hele tatt. Skal prøve igjen i morgen. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Prøv å installer fra USB-penn i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå