levlex Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Problemene som var med t610 i sverige vil være rettet når de kommer til Norge. Dvs at vi kan kjøpe t610 med et smil om munnen, og ikke behøve å tenke på problemer med den! Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 jeg har bestillt SE t610 på Elkjøp nå. Mobilen kostet 2789,- med young talk abb. Jeg bestillte med forsikring, så alt i alt ble summen på 3197,- ( men dette er uten innmeldings avgift på young talk) Synes dette var rimelig pris jeg. Eller? Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hørtes ut som en kul mobil Ze0s mm.. dritfet.. har aldri vært borti noe så trægt før.. uff.. gleder meg til t610!! Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 jeg har bestillt SE t610 på Elkjøp nå.Mobilen kostet 2789,- med young talk abb. Jeg bestillte med forsikring, så alt i alt ble summen på 3197,- ( men dette er uten innmeldings avgift på young talk) Synes dette var rimelig pris jeg. Eller? Det kunne jeg også tenkt meg ! Vet du når de får den inn ? Sender de direkte fra grossit, eller må den innom Elkjøp storlager ( noe som tar over 1-2 uker ) ? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Elkjøp på Gjøvik har bestilt den direkte fra grossist til meg.. Koster meg ca 4000 uten abb. og med forsikring.. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Tror den må innom Elkjøp storlager. Så det kan ta 1-2 uker extra. Men det går fint. :smile: Lenke til kommentar
danandre Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er egentlig elkjøp sin forsikring på mobiler no bra? Holder den hvis den blir stjålet på skole osv? OG dekker den fuktskader? noen som har en link til Elkjøps forsikring på inet ? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Den dekker alt bortsett fra hvis den blir borte. Dvs hvis den blir stjålet eller du mister den overbord fra Danske-ferja, vil du IKKE få tilbake noe (så sant du ikke hopper etter og finner den igjen). De må ha telefonen, men hvordan telefonen har blitt ødelagt har ikke noe å si. Du kan knuse den på en diger stein rett utenfor lokalet til elkjøp etter 2,5 år, og få tilbake en telefon med samme verdi som da du kjøpte den... Lenke til kommentar
danandre Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hehe ok. Men kjipt hvis den blir stjålet da. Mye tyveri på skoler osv, så jeg må nesten ha en forsikring som dekker tyveri Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Garantien til elkjøp går på funksjonalitet, ikke i kroner. Dvs at du IKKE kan bytte f.eks en 6210 du er lei av til en 6610. Da får du forsikringsselskapet til elkjøp på døra. Det garantien går ut på er at det skal være vanskelig å bytte telefon til en med mye flere funksjoner. Jeg mistet min 7650 i bakken for en tid tilbake, og fikk en 7250 igjen. Betalte ikke mellomlegget på 1500,- pga at begge telefonene har fargeskjerm og kamera. Btw har elkjøp forandret garantien til å kun dekke 1 år fremover, og at altfor "åpenbare" skader ikke dekkes. Heller ikke softwarefeil, overbelastning o.l. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Viller heller satset på NetCom sine forsikringsløsninger. De dekker tyveri, fuktskader og mye annet... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Viller heller satset på NetCom sine forsikringsløsninger. De dekker tyveri, fuktskader og mye annet... Jeg har det. Er det ikke slikt at hvis jeg "knuser" mobilen eller noe så MÅ faktisk NetCom sim-kortet sitte i mobilen hvis forsikringa skal funke ? Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvordan skal netcom finne ut av om simkortet er i telefonen da? Forsikringen gjelder vel for telefonen, ikke kortet? Det netcom gjør, som alle andre forsikringsselskaper, er å sperre IMEI nr. etter at du melder fra om at telefonen er borte, levert til service o.l Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Forsikringen følger jo med abbonementet så det er jo naturlig at du må bruke det abbonementet for at forsikringen skal være gyldig. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Forsikringen følger jo med abbonementet så det er jo naturlig at du må bruke det abbonementet for at forsikringen skal være gyldig. men hva hvis du putter sim-kortet i ny mobil? Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ingen som har sett på www.123tele.com da? De selger T610 for 2990,- uten abonnement ser det ut som. Mistenkelig lav pris etter min mening. De har den ikke på lager enda, men det blir vel snart. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 den prisen er uten moms, så folk skal tro at den er skitbillig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå