Gå til innhold

HP Mini 2140 med 1366 x 768 oppløsning?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe mini laptop. Har lest en del om forskjellige og nå står valget mellom disse to kandidatene:

Hp mini 2140

Fordeler:

Minne kan oppgraderes til 2gb

Stor hardisk

Skjermutgang

Ulemper:

Oppløsning (1024 x 576)

Pris

Compaq 730

Fordeler:

Oppløsning (1024 x 600)

Pris

Ulemper:

Minne kan ikke oppgraderes

Ikke skjermutgang

Jeg sliter med å velge. Kom gjerne med tips eller råd. :yes:

Men til mitt egentlige spørsmål: Jeg har lest mange steder at Hp 2140 skal komme i ny versjon med 1366 x 768 oppløsning. Blandt annet her: Pc World

Har ikke funnet denne versjonen noen steder. Betyr det at denne ikke vil komme i salg i Norge? Eller noen som vet om/når den kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang skjermstørrelse:

har en gammel d400 med 1024x800 - Denne er litt slitsom da man kjører alt i fullskjerm, og noen websider må man skrolle sidelengs. Altså man overlever, men litt irriterende er det.

Leste et sted at 1366x768 faktisk blir for stort, fordi man ikke får utnyttet bredden noe særlig. Det er bra til film, men få bruker sin mini til film.

Tenker jeg etter: Min skjerm hjemme er 1280x1024 og den er jo helt grei breddemessig. Har en mye bredere skjerm på jobb(1440x tror jeg), men den ekstra bredden benyttes kun til dill...

Min konklusjon etter å ha tenkt litt: Drit i 1366x oppløsning, og heller gå for 1280x. kanskje du sparer et par grunker også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Skal du ha 1280x er det vel stort sett bare Acer Aspire One D250 HD utgaven som har det. De fleste satser på 1366x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...