Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med min nokia 5800?

Anbefalte innlegg

Hei, for litt siden bestilte jeg en nokia 5800 fra netcom.no

Den har funket helt fint, men har hatt noen "laggs", som foreksempel: når jeg slå den på og blir skjermen helt hvit, og når jeg trykker på meny knappen bruker den litt langt tid. Men dette har ikke plagd meg så mye...

Det som er proplemet er at nå vil den ikke på lenger.

Det hele startet da jeg skulle legge meg, mobilen hadde fullt batteri. og jeg la den på nattbordet. Neste dag ville den ikke på, jeg har ikke en anelse om hva som har skjedd...

I dag så prøvde jeg å slå den på, ja den slo seg på, men slo seg av igjenn om litt. Og forresten, hver gang jeg prøver å slå den på, lyser skjermen helt svakt opp i kantene.

Hva kan dette være??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, for litt siden bestilte jeg en nokia 5800 fra netcom.no

Den har funket helt fint, men har hatt noen "laggs", som foreksempel: når jeg slå den på og blir skjermen helt hvit, og når jeg trykker på meny knappen bruker den litt langt tid. Men dette har ikke plagd meg så mye...

Det som er proplemet er at nå vil den ikke på lenger.

Det hele startet da jeg skulle legge meg, mobilen hadde fullt batteri. og jeg la den på nattbordet. Neste dag ville den ikke på, jeg har ikke en anelse om hva som har skjedd...

I dag så prøvde jeg å slå den på, ja den slo seg på, men slo seg av igjenn om litt. Og forresten, hver gang jeg prøver å slå den på, lyser skjermen helt svakt opp i kantene.

Hva kan dette være??

Kan du ikke bare ringe NetCom kundeservice og spørre om den må på service da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...