Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sliter med å komme på "bølgelengde" med jenter


Gjest mann 26

Anbefalte innlegg

Gjest mann 26

hei

 

jeg syntes ærlig talt at alt for mange jenter her i fedrelandet er uinteressante,noen andre som føler det samme!?

 

Er meget sjeldent jeg klarer å holde en interessant samtale med en jente, det er lissom ikke noe å snakke om!! Dette kan kanskje henge sammen med at jeg som regel stort sett viser interesse i mer pene jenter og det er veldig mye mulig at litt mindre attraktive jenter er bedre samtale partnere!?

 

Uansett, jeg føler at flertallet av Norges pene jenter er veldig vanskelig å snakke med og dette frustrerer meg veldig.Virker som at man må hele tiden gjøre noe ut av seg og være meget morsom for at de i det hele tatt skal være interessert i å holde en samtale med deg!? Normal høflighet er i hvert fall ikke noe som fungerer, det har jeg forstått for lenge siden!?

 

Kanskje MILFs er noe som er mer å satse på??

 

Eller så har jeg utseende som er over gjennomsnittet, så det skal ikke være en avgjørende faktor!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Situasjonen din er så enkel som: du snakker med pene jenter, og jeg går ut ifra at du er mer eller mindre en gjennomsnittlig person (sosial-intellegens osv)?

Hvis du spør en pene jente om en normal ting kan du spørre deg selv: HVOR mange ganger har hun fått dette sp.målet før?

 

De som er ordentlig pen, vet det som regel selv, og vet hva de kan forvente seg av spørsmål og lines.

 

Det du rett og slett må fokusere på er å komme med noe nytt og spennende og samtidig virke intressang, slik at de blir grepet av det. Ingen gidder å lese en dårlig bok, eller se en film 100 ganger på rad.

 

Ikke spy ut informasjon om deg selv, men vær tilbakeholdende slik at du faktisk blir spurt, hvis du kommer så langt vet du at jenta er litt grepet.

Pene jenter er som andre jenter, bare med mer selvtillit og ego.

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på hva dere snakker om når du snakker med jenter. "hei, skjer a?" er ikke akkurat den beste måten å få en jente til å si noe interessant. De aller fleste jenter er interessante når man først blir kjent :)

 

Og kanskje de tenker at du er uinteressant fordi du fremstår som en mann med utseende over gjennomsnittet? Prøv by på noe annet enn utseende

Lenke til kommentar

Du høres ut som en AFC, average frustrated chap.

 

Det er mange pene damer som er råe å prate med. Så du må ut å prate meir med folk. Du skal vise at du er en kul fyr. Det finnes nesten ikkje grenser for kor mykje rart du kan sei til ei dame, så lenge du forteller det på en kul måte med innlevelse. Er du en kul fyr, som er interessant å prate med, så vil dama invistere meir i samtalen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest guest_jack
Er litt på kanten å kalle han AFC bare for at han ikke finner hvert eneste kvinnfolk interessant, jeg er faktisk enig med han. Det er MANGE kjedelige kvinnfolk der ute, men hender man treffer på kvalitet innimellom, selv om det til tider er for lenge imellom.

 

 

Dette kommer av at man ikke kjenner seg selv og sine preferanser godt nok.

 

Når du selv finner ut hva du liker, kommer du også til å finne ut hvilken type kvinner som passer deg og din personlighet.

 

Å ha et klart bilde av hvilke jenter man er ute etter gjør det mye lettere å finne de også!

 

Med dette i hodet slår psykologiske bias inn...

 

...omtrent som når man kjøper seg ny bil og plutselig legger merke til alle andre biler av samme type på veiene som man overså før. Plutselig ser man at det er MANGE av de.

 

J.Ziegler

Lenke til kommentar
hei

 

jeg syntes ærlig talt at alt for mange jenter her i fedrelandet er uinteressante,noen andre som føler det samme!?

 

Er meget sjeldent jeg klarer å holde en interessant samtale med en jente, det er lissom ikke noe å snakke om!! Dette kan kanskje henge sammen med at jeg som regel stort sett viser interesse i mer pene jenter og det er veldig mye mulig at litt mindre attraktive jenter er bedre samtale partnere!?

 

Uansett, jeg føler at flertallet av Norges pene jenter er veldig vanskelig å snakke med og dette frustrerer meg veldig.Virker som at man må hele tiden gjøre noe ut av seg og være meget morsom for at de i det hele tatt skal være interessert i å holde en samtale med deg!? Normal høflighet er i hvert fall ikke noe som fungerer, det har jeg forstått for lenge siden!?

 

Kanskje MILFs er noe som er mer å satse på??

 

Eller så har jeg utseende som er over gjennomsnittet, så det skal ikke være en avgjørende faktor!?

Hvis du har samme problemet med de fleste jentene du møter er det nok lurt å se om ikke problemet ligger hos deg selv? Det er vanlig at mennesker velger uinteressante, men samtidig også helt harmløse, samtaleemner når man skal prate med folk en ikke kjenner. Ofte prater man om jobb, utdanning, fødested og annet uinteressant piss. Hvis man spør kjedelige, generelle spørsmål vil man få kjedelige svar tilbake.

 

Du kunne jo prøvd å slutte å bry deg så mye om konvensjoner og hva alle andre gjør, og oppfører deg mer som du vil og styre samtalene inn på temaer som faktisk interesserer deg. Du kan ikke forvente at andre skal være tankeleser og skjønne hva du vil, her må du være litt proaktiv og ta styringen selv hvis du vil se noen resultater.

 

P&L<3

Lenke til kommentar
Gjest ikke trådstarter
Ofte prater man om jobb, utdanning, fødested og annet uinteressant piss. Hvis man spør kjedelige, generelle spørsmål vil man få kjedelige svar tilbake.

 

Jeg ser poenget med dette, men har du noen tips til hvilke samtaleemner som er bedre å snakke om? Og som jenter synes er mer interresant, er ofte det blir vanskelig å finne emner som er like interresant for jentene.

Lenke til kommentar

Paradise Hotel er vel en sikker vinner der.

 

PS: etter å ha scrolla litt i Facebook-listen over fans av "Paradise Hotel Norge" så ser jeg at det er mange pene jenter der (faktisk ikke bare 14-åringer virker det som).

 

 

Eksempel på samtale:

 

-Hei

-Hei

-Ser du på Paradise Hotel?

-JA! Det er såååååååååå bra!!! bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla

Lenke til kommentar

Det var vel ikke 100% seriøst, men i posten over meg så spurte han faktisk hvilke samtaleemner jenter synes er interessante. Kanskje han liker Paradise Hotel selv? :whistle:

 

(Har forresten selv kun sett på den danske versjonen og det i 5-10 min og det fordi jeg var på besøk og ikke hadde fjernkontrollen *stolt*)

 

 

EDIT: kom forresten på at om personen ikke ser på Paradise Hotel så kan man prate om hvor dumt dette showet er. Hvis man blir enig i noe, i et tema hvor partene er veldig kritiske mot hverandre, så kan det være ganske god samtalestarter spør du meg.

 

Hvis man finner ting som begge liker veldig godt eller misliker svært sterkt så har man garantert en del å prate om. I en (som regel) gutt - gutt samtale når man blir først kjent så er det for eksempel ganske lett å starte å prate om man heier på samme fotballag. Videre kan det dras ut til masse annet prat om man ønsker. Akkurat fotball er vel dårlig eksempel mtp. jenter, men om begge liker/misliker en ting som er mer aktuelt i dette tilfellet så tror jeg at det er en ganske god sannsynlighet for å få noe å prate om.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art.

 

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...