Thomas ST Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Nå har endelig jeg kjøpt meg en TrackIR jeg og å den har til dels irritert meg helt fra jeg bestilte den.. Det begynte med at nettbutikken jeg kjøpte det hos hadde sluttet å selge TrackIR 4:PRO som jeg tenkte å kjøpe for å spare penger, så jeg måtte jo bare bruke de 300 kronene ekstra på en TrackIR 5. På toppen av det brukte den langt over en uke på frakt, som er treigt etter mine erfaringer. Og nå, når jeg fikk den idag, installerte jeg software, restarta PCen for sikkerhets skyld. Så plugga jeg inn og starta opp software, alt fungerte helt fint. Endelig kom jeg til da jeg skulle fyre opp Live For Speed, sjekka her for hvordan jeg skrudde TrackIR for LFS på, fulgte instrukser, men nei.. funka ikke.. jaja, tenkte jeg, blir vel fiksa ii en patch snart, åsså prøvde jeg Test Drive Unlimited siden jeg kan huske at det var en hake for TrackIR på options inne der. Fungerte ikke der heller.. Har prøvd flere spill samt. flere restart av PC og byttet USB-port. Ingenting har hjulpet meg så langt.. Håper virkelig noen kan hjelpe meg siden jeg har så lyst å få dette til å virke : / Bruker ver. 5.0 - Beta 05 av sotfware Har en lettere overfylt Win XP SP3 med Pentium 4 3Ghz, Sapphire Radeon X1950GT 512mb og 2Gb RAM Endret 25. juli 2009 av Thomas S.T :D Lenke til kommentar
VD Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Prøv en litt tidligere versjon av softwaren som ikke er beta. Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Såklart! Det på prøves Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 YAY! det skulle ikke mere til, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
wotg Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Litt seint og trådstarter har sikkert fått det med seg, men here it goes: Trackir har nå kommet med den endelige versionen av 5.0 funker som bare det Synd at det ikke ble støtte for trackir i BF2 patch 1.5 da Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Litt seint og trådstarter har sikkert fått det med seg, men here it goes: Trackir har nå kommet med den endelige versionen av 5.0 funker som bare det Synd at det ikke ble støtte for trackir i BF2 patch 1.5 da Trådstarter (meg) har fått det med seg og oppdatert, nå er riktignok ny-pcn med vista osv i hus da, så PS! Om du lurer på hvordan riggen ser ut: Nederst her -Thomas Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvor er det billigst å bestille TrackIR 5? Ser de har det i shoppen på flightsim.no til 1149 + 298 for Trackclip. Er det billigere å bestille den fra hjemmesiden deres? ser det blir 990kr for trackIR 5 + trackclip PRO. Men kommer vel toll og annet fjas på den prisen? Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Selv bestilte jeg på flightsim.no, mest fordi det var i norge : ) -Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå