Niram Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg ny tv som erstatning til min 32" tatung lcd som jeg har hatt i 2 år nå.. Jeg sitter ca 2m unna tv'n, og ønsker skikkelig kinofølelse. Bruksområder er digital- tuner fra CD, xbox360 og dvd/blu-ray. Jeg synes 32" virker veldig lite nå, og kunne tenke meg noe større. Jeg har lyst på 50", eller blir det for stort? Jeg skal flytte om et år, og får muligens bedre plass da. Har sett på lg 50ps3000 til drøyt 8500,-. Er det en bra tv? Som sagt vil jeg ha diger skjerm, uten at det blir ubehagelig. Vil ha mest mulig for pengene, i den nevnte størrelsen. Maks pris er 9000. Tar imot alle forslag med stor takk! Forresten, plasma eller lcd til mitt bruk? Endret 25. juli 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) 40 views og ingen svar? Kom igjen a folkens, trenger hjelp her Edit: Etter litt undersøkelser og div. målinger på rommet fant jeg ut at 50" blir for stort, så da har jeg bestemt meg for en 46" i stedet. Da går den omtrent ut i kantene på min tv- benk, og jeg tror avstanden til apparatet blir greit. Jeg har da sett på denne, er den et bra valg? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=104909 Endret 26. juli 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 PS3000 vil gi deg mye moro! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Joda, er klar over det. Men hvis du leser dobbeltposten min ser du at jeg ikke har plass til 50". Eller, det går. Men da risikerer jeg veldig kornete bilde er jeg redd Lenke til kommentar
Lassur Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Lurer faktisk på akkurat den samme tv'n selv... Det må da være noen som har sett den "live" eller har peil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå