Minni_83 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 hei eg lurte på om det er noen som vet hvor mye man kan tjene i året når mangår på trygd? ung ufør Lenke til kommentar
frevild Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 heieg lurte på om det er noen som vet hvor mye man kan tjene i året når mangår på trygd? ung ufør Du kan fint tjene så mye som du klarer. Trygden er ment å dekke det man ikke kan dekke på egen hånd ved å ha lønnet arbeid. Mao. burde spørsmålet heller være: Hvor mye trygd har du rett til når du klarer å tjene kr. X i året? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 men hvor mye har eg lov å tjene ved siden av trygda? elle rett på? Lenke til kommentar
frevild Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er ikke forbudt å tjene penger, Minni. Du kan tjene så mye som du klarer. Trygden vil antagelig reduseres (jeg kjenner ikke til reglene om dette -- spør NAV), men hva så? Så lenge du totalt sett har like mye å leve for, er det da bedre at du har tjent pengene selv? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvorfor er du ufør? Du kan jobbe , men er likevel ufør? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 pågrunn av at eg jobbe på en vernebedrifts og der er det ikkje allverdens vi tjener. også på grunn av ting tang eg vil helst ikke nevne. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 enste så er ulempe med å få ekstra jobb er jo at eg må betale mer i skatt, og får mindre igjen i skatt ? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Få deg en ny jobb? Bedre betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå