AndersK_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Se på http://www.ulv.no f.eks Åssen kan jeg lage like kanter? (jeg har Adobe Photoshop 7.0 og Paintshop PRO 7) Mvh. Anders! o/ Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Photoshop: Marker det området du vil skal se klart ut, velg select -> Inverse, og deretter select -> Feather. Skriv hvor mangle pixler og velg ok, og trykk delete knappen etterpå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 out of context, men www.ulv.no, og www.sau.no er blandt de mest geniale sidene på nettet.... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Photoshop: Marker det området du vil skal se klart ut, velg select -> Inverse, og deretter select -> Feather. Skriv hvor mangle pixler og velg ok, og trykk delete knappen etterpå. Noen måter og få fadene til og bli f.eks svarte? hvis jeg ikke vil ha hvite asså Lenke til kommentar
trikks Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Her finner du alle triksene i photoshop: http://www.hah.net/p5/ :wink: Trikks Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 out of context, men www.ulv.no, og www.sau.no er blandt de mest geniale sidene på nettet.... Sinnsykt genialt å lage ei sånn side da.... Lite oppdateringer og slikt med den... Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Photoshop: Marker det området du vil skal se klart ut, velg select -> Inverse, og deretter select -> Feather. Skriv hvor mangle pixler og velg ok, og trykk delete knappen etterpå. Noen måter og få fadene til og bli f.eks svarte? hvis jeg ikke vil ha hvite asså Ingen problem.. er bare å endre fargevalget ditt på bakgrunnsfargen i den ene av de to fargerutene på verktøypanelet. Laget selv denne her på 2sek: Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Du kan jo også gå på Blending Options på layern, velge Inner Shadow eller Inner Glow og leke litt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå