molland Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Heisann Jeg sitter av og til å prøver å lage meg ett nytt wordpress tema. Jeg vill ha ett bilde av meg selv der, men det bilde jeg ønsker å ha har en hvit bakgrunn (firkanta..) som jeg ønsker å ha bort. Om det er mulig å kun ha meg, slik att all bakgrunn er borte. *kun* min person ønsker jeg La ved bilde her nå. Tips på hvordan jeg kan få bort det hvite rundt meg selv der hadde vært fint. Jeg ønsker å legge det bildet (kun av meg da) over en header i wordpress, derfor passer det ikke veldig godt med hvit firkanta bakgrunn. Frode Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Her finnes det mange forskjellige måter, men her er hvordan jeg ville gjort det. Venstre side av deg, bruk Magic wand tool med Tolerance rund 25-30. Trykk et sted på det hvite området for å velge dette, velg Redifine edge for å pusse på kantene og så slett det hvite. Høyre side er såpass utbrent at det er veldig vanskelig å se og følge en kant langs med kroppen. Her ville jeg prøvd å justert til man fikk frem så mye som mulig, og så brukt Pen tool til å markere rundt deg. Etter du er kommet helt rundt høyreklikker du og velger Make Selection. Etter dette velger du Redifine Edge for å pusse og så slette. Da skulle du ha et ok utklipp av kun deg, fritt til å putte inn i bakgrunn du måtte ønske. Endret 25. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
molland Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Takker for tips Jeg skal prøve dette seinere, må bare ut å mekke litt mere på terrassen nå som regnet har gitt seg litt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå