mobil_eksperten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg er kommet til en øy med mange fugler (husker ikke navnet) nesten i begynnelsen. Etter jeg fant et seil til båten. Jeg har levert et brev til en liten fugleunge, så kommer jeg ikke videre. Hva er det jeg skal gjøre??? Håper på svar raskt. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kanskje litt dårlig forklart av meg der oppe, men jeg er kommet til en øy der det er en fugl som heter Valdoo. Jeg skal kaste en liten fuglejente opp på en ødelagt stige, men hun henger ikke fast der. Er det noen som vet hva eller hvorden jeg skal gjøre det så kan de bare skrive her. På forhand takk for svar. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis du er på det stedet hvor innsjøen har tørket ut, så skal du kaste henne opp på avsatsen . Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis du er på det stedet hvor innsjøen har tørket ut, så skal du kaste henne opp på avsatsen . Nå har jeg klart det, men hva skal jeg gjøre etter det? Noen... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er det noen som vet en side der det står hva du skal gjøre på de forskjellige stedene på spillet? F.eks. i en borg: gå tilbake til det først rommet i borgen, ta skatteskisen. Eller noe lignende? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Etter at du har kastet jente opp på avsatsen må du selv komme opp der. Først bruker du glassflaska di og fyller den opp med vann ved stedet der du kastet opp jenta. Deretter tømmer du vannet på noen utørkete bombebusker som er i nærheten av inngangen. Det vil da kunne bruke bombene. Bombene kaster du på den største "korken" som er midt i vannet. Etter det tenker jeg du skjønner hva du skal gjøre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå