Gå til innhold

Hardware.no: HW.NO er en treg side å laste.

Anbefalte innlegg

vg, db og annet søppel lastes vesentlig kjappere... ok, en ting er forsiden med alle "nyhetene" som jo kommer opp rimelig kjapt, men jeg har ikke hatt spesielt lyst til å besøke hw.no det siste året eller så. Det går uenedlig tregt nå f.eks har jeg forsøkt å få nyheten om chrome i 3D, men det har snart tatt 10 minutter uten at nyheten dukker opp, og ja jeg har prøvd flere ganger.

Forumet er og sirupaktig, men noe bedre... før brukte jeg hw.no for å sjekke om maskina kom på nett, men nå prøver jeg hva som helst annet. vg.no har og blitt brukt, men har lite lyst til å generere flere hits på der.

Jeg leser jo annet enn hw.no, men det hadde da vært kjekt om det gikk ann å laste siden litt kjappere. prisguide er og sirupakig... det kan nevnes at linja mi er 6000/750... og at lite annet er i bruk akkurat nå.

klokka mi er 02.55 btw... (norsk tid..)

Endret av Troxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg merker bare at når jeg er på prisguide, søker opp en vare, velger vare, så tar det syykt lang tid. Jeg har nok av internett for å si det kort. Forresten, er det mulig å få besjed via Hotmail/Gmail at noen har vært på en tråd/emne du har enten skrevet på/laget?? :)

Lenke til kommentar

Det at jeg startet tråden midt i backuptida er en tilfeldighet og det er mer enn mellom 2-3 tida på natta som er problemet. Jeg opplever wwwsirup på hw.no, diskusjon.no og prisguide.no uavhengig av tidspunkt.

De fleste andre nettsider går bra, og ja... de nevnte sidene har og lastet kjapt ved et par anledninger i løpet av siste halvår.

Backup ser ut til å ta ca 1 time, hvorfor kjører dere ikke den mellom 4 og 5 i stedet? Tipper det er tiden for minst besøk. De som er oppe sent legger seg vel kl 4 og de som er oppe tidlig våkner vel kl 5.

Endret av Troxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...