Gå til innhold

Kritikk av nytt design pa blog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler det er litt unødvendig å legge ut en side for kritikk, (som etter det jeg har forstått etter å ha lest oppdateringen på bloggen din, har vært ute for kritikk tidligere?), når du kun har endret på fargene.

Hva er det du vil at vi skal si? " fine farger ", " likte blåfargen " "fine kontraster ".?

Når du kun har 3 farger er det ikke så veldig mye å si.

beklager på forhånd kanskje litt krass kritikk.

Lenke til kommentar

For mange linjer for å skille dato og poster, i tillegg er det linjer som bakgrunn for datoene. Prøv å bruke negativt rom for å lage skiller, slike skiller trenger ikke å være åpenbare for å være merkbare for en leser. Jeg er ellers ingen stor tilhenger av sort bakgrunn, men det er kanskje mer en smaksak. Prøv gjerne også en mer leservennlig font for innholdet.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Jeg liker det minimalistisk ja, men de linjene var bare forstyrrende. Vil også foreslå annen font, tekstørrelse eller kanskje grafikk for menyen på venstre side for å bedre kunne isolere tekstinnholdet på siden fra menyene. Datoene kan også endres på denne måten, men gjerne med noe mer simpelt, som å endre fargen fra tekstinnholdet.

Det er enkle grep for å utheve hva du vil på nettsiden din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...