Sunbeam Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei. Jeg skulle oppdatere WLM, til ny versjon, men det gikk ikke ann og oppdatere den. så jeg avinstallerte den versjonen. som ikke var noe lurt. problemet er som følger: jeg googler windows live messenger (er litt lat) og trykker på den linken fra microsoft. trykker last ned, og så blir bare siden helt hvit. prøver og oppdatere siden, men den blir bare helt hvit igjen.. kommer ikke opp noe kjør, eller lagre som. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Perril Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Her er en direkte link<--, kanskje den fungerer! Lenke til kommentar
Sunbeam Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Her er en direkte link<--, kanskje den fungerer! Takk, men har allerede prøvd. siden blir bare helt hvit . . . Lenke til kommentar
Perril Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 rart.. hvilken nettleser bruker du? flash osv instalert? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har du prøvd å høyreklikke på lenken til Perril og velge "Lagre som/Save as"? Det høres ut som om det er en sikkerhetsinnstilling i nettleseren din som hindrer deg i å laste ned og kjøre programfiler (EXE-filer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå