Barry White Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 (endret) meldal-lan er konge! Det er en gymsal, så siste gang hadde vi full krig med baller i alle størrelser, det var gøy! Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ja, det var gøy foilltank... synd MeldalLAN bare har vært en gang, og det var før jul! lenge siden!!! bør ha nytt snart nå! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ja, det var gøy foilltank... synd MeldalLAN bare har vært en gang, og det var før jul! lenge siden!!! bør ha nytt snart nå! bør komme nytt nå ja foilltank på tide snart hehe. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Meldal-LAN kommer snart, foilltank SKAL oppdatere sidene snart. Datoen er 20. juni Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Beste lanet jeg har hvert på er Warpzone10, 11 var også veldig bra! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Meldal-LAN kommer snart, foilltank SKAL oppdatere sidene snart. Datoen er 20. juni du ser sikkert på gamle sida, jeg må få registrert den i en søkemotor! Forslag? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 PåskeLAN 2003 i Mjøndalen er det beste lanet jeg har vært på hittil. 12 gode kamerater som var samlet i 9 laaange dager, muret inne hos meg, hvor de 2 eneste avbrekkene hele LAN'et var en Sverige-tur og en tur på stripping Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 ....det kuleste lanet jeg har hvert på...kunne hvert bedre... bare for å gi en liten oppdatering i Norsk skillzene til en god del folk her på forumet: Det skrives vært (no offence ) også er det jo mye fetere å skrive vært 8) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 bare for å gi en liten oppdatering i Norsk skillzene til en god del folk her på forumet Så smertefullt ironisk at du hadde en orddeling i den setningen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 bare for å gi en liten oppdatering i Norsk skillzene til en god del folk her på forumet Så smertefullt ironisk at du hadde en orddeling i den setningen. ...pluss at han brukte skillz (som er verken norsk eller engelsk) i stedet for ferdigheter. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 TG03... litt mang smiley der Lenke til kommentar
SoW Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 alvorlig til fokusering på rettskriving, dere skjønner jo hva han mener.. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 alvorlig til fokusering på rettskriving, dere skjønner jo hva han mener.. Ja, men når man skal kritisere andre for dårlig skriving og har mange feil i setningen man gjør det med, burde man ikke bli overrasket hvis man blir gjort narr av. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Vel...beste LAN jeg har vert på er vel MSL2002, men så har jeg ikke vært på noe større lan heller.Selv om jeg var syk da så hadde jeg det meget artig. Jeg liker crew som stiller en maskin med 4x 120GB HDD til bare FTP-bruk Er jo mange som gjør det da. Mange folk som ikke er crew. Jeg har feks 4x120gig som jeg bruker til og share ting når jeg er på lan. (Ville ha vært 8x120 hvis det ikke hadde vært noen jævelskaper og stjelt de) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Vel...beste LAN jeg har vert på er vel MSL2002, men så har jeg ikke vært på noe større lan heller.Selv om jeg var syk da så hadde jeg det meget artig. Jeg liker crew som stiller en maskin med 4x 120GB HDD til bare FTP-bruk Skal du på Msl2003 da? Det skal hvertfall jeg ! Tror det blir fett , bortsett fra at pcn må være under bordet Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Kleivo treff e tingen!!!! Skikkelig bygde-datatreff, UTEN(!) internett selvfølgelig..... Lenke til kommentar
Jone_loverboy Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Kleivo treff e tingen!!!! Skikkelig bygde-datatreff, UTEN(!) internett selvfølgelig..... Kleivotreff ja. Det er jo ganske stort, 10 stykker maks. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Beste LAN'et jeg har hvert på må være Orklan eller Dafflan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har aldri vært på noen bra lan Men jegf skal arrangere verdens råeste lan (for oss bønder her i Skien) Det blir kalt Nenset lan, det blir fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå