.Anders Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det beste lanet jeg har vert til nå var nok www.blizlan.com Det va til og me damer der Ska nok på tg neste år Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 blizlan ser isje så rått ut på internettsidå men det va ganske rått i romjulå... Ikke noen jesus gjeng det Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 beste lan jeg har vært på var hjemme hos daffa nå sist, eller kanskje Klingøya-lanet for none uker siden. eller var orklan ganske bra, men det kunne vært mye bedre egentlig... Private lan er best, da er det ikke med så mye "fæle" fok som ødelegger opplevelsen. 8) Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 synes TG 03 va greit jeg men det var jo den første gangen såååå... men neste år er det TG 04 på listen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Vel...beste LAN jeg har vert på er vel MSL2002, men så har jeg ikke vært på noe større lan heller. Selv om jeg var syk da så hadde jeg det meget artig. Jeg liker crew som stiller en maskin med 4x 120GB HDD til bare FTP-bruk Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 MiniLan i Kjellern til foreldrene mine.. Eg og 3 kamerater Skikkelig Kjekt Det... Uten Tvil det beste AssKicR (Men det er også det eneste jeg har vært på) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg liker crew som stiller en maskin med 4x 120GB HDD til bare FTP-bruk Tihi, jeg er enig... :wink: Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 det råeste hjemmelanet eg har vert på må ver hjemme her... Me va 14 stk Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Litt OT. Noen som vet om et lan i oslo i sommerferien? (PS: nei nei, jeg spammer ikke) Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 du kan jo ta en 7-timers reis til sola og gå på solalan Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 orklan er jo kult men daffa LAN er like så bra somA_berg sier ikke så mange som ødelegger somfeks tar stoler osv på private LAN. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Enig med dere A_berg og Zephyros.. Daffa-lan og Klingøya-LAN (se bosted.. :wink: ) Orklan var også bra! Men som sagt tidligere, noen "fæle" folk .. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 MiniLan i Kjellern til foreldrene mine.. Eg og 3 kamerater Skikkelig Kjekt Det... Uten Tvil det beste AssKicR (Men det er også det eneste jeg har vært på) MiniLAN er gøy... sitte tre-fire stykker i samme rom og spille ravenshield, overtrøtthet og dårlig humor. Kan arrangeres på gutterommet en vilkårlig helg eller ferie... Morro det ja... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Warpzone10 er det kuleste lanet jeg har hvert på...kunne hvert bedre, men det er det kuleste hittil. Kanskje når jeg skal på TG kan det forandre litt på seg, hvem vet Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ....det kuleste lanet jeg har hvert på...kunne hvert bedre... bare for å gi en liten oppdatering i Norsk skillzene til en god del folk her på forumet: Det skrives vært (no offence ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 bare for å gi en liten oppdatering i Norsk skillzene til en god del folk her på forumet: Det skrives vært (no offence ) Vi har vært igjennom denne diskusjonen før og slike kommentarer trenger vi ikke. Mange sliter med rettskriving, så hold heller opp med slike kommentarer, det skaper bare problemer, selv om det var "no offence". Lenke til kommentar
SoW Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Beste LAN, har vært på mange bra lan, men, for å ta d beste lanet uten nett, MÅ være lanet på fikkan.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Har faktisk ikke giddi å dratt på lan, men jeg skal på Nenset lan i Skien på Nenset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå