naish Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hei, har problemer med Xbox-en min no, den begynner å bli veldig gammel då eg fekk den med ein gang xbox 360 var komt ut. For litt sida slutta lysa ved på knappen og fungere, xboxen fungere som normalt men du kan ikkje for eksempel sjå om det er ein, to eller tre kontroller som er kobla på osv. No hadde xboxen min stått stille ein stund og eg skulle ta opp igjen GTA i dag men eg måtte synkronisere kontrollene på nytt. Men sida eg ikkje har noke lys på xboxen kan eg ikkje sjå når lysa begynner å "sirkulere". Eg presser først på kontrollen til det begynner å sirkulere og så presser eg ca 2-3 sekund på xboxen, men det virker ikkje som dei får noke kontakt... Noken som har noke erfaringer med detta? :S Endret 26. juli 2009 av pozqe Lenke til kommentar
Parted Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg går ut ifra at du ikke har åpnet konsollen din eller sølt noen form for veske på den? Det beste i i dette tilfellet er jo å sende den til MS rep. Hvis du ev. vil beholde konsollen kan du jo teste å spille med wired hånkontroll. Bare si ifra hvis du trenger offisielt garanti klistremerke til MS REP. Har flere liggende. Lenke til kommentar
naish Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Trur du eg får garanti på den når den er så gammel? Hadde passa bra å sende den inn mens eg er i militæret, gjør ikkje noke at det tar lang tid då ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå