Gå til innhold

Musikk som du liker, men alle andre hater


pululf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PMxZbwCI

Xploding Plastix

Sunn O)))

Arvo Pärt

Sonic Mayhem

OFFONOFF

Frijazzperioda til Eric Dolphy

 

 

Fått ein god del snåle blikk pga. desse.

Endret av Slettet-PMxZbwCI
Lenke til kommentar
Las "Mat som du liker, men alle andre hater" :hmm: Da er det på tide å legge seg..

Det har du heilt rett i.

 

Men til dykk som har posta litt småsære songar: eg har alltid meint at musikk ikkje handlar om kva majoriteten og alle andre likar, men om kva kvart individ likar. Så likar du den fæle, bråkete musikken, så ikkje bry deg om det eg og andre seier om kor fæl den er :p.

Lenke til kommentar
Få som liker Merzbow

 

da er vi to :> Merzbow er tøft når en sitter og stuker med et eller annet alene.

Merzbow er herlig. Hadde en Merzbow-session i går. Etter en stund er lydene nesten bare bakgrunnstøy, men når skiva er slutt så er stillheten øredøvende. Herlig. Omtrent som å bli voldtatt i øregangen.

Lenke til kommentar
Liker crunkcore (rap/screamo), og så og si ingen av vennene mine liker det. Utenom bestekompisene mine da. :)

 

Med tanke på trådens tema, håper eg at det greit at eg seier at det er antageligvis den styggeste musikken som har blitt laget?

 

Angående Merzbow er å høyre eit heilt album av han garantert hovudpine. Eg har prøvd det. Fsssssjjjkrkkrjskksjrk.

 

Og Syd Barrett er jo bra.

Endret av someOen
Lenke til kommentar
Få som liker Merzbow

 

da er vi to :> Merzbow er tøft når en sitter og stuker med et eller annet alene.

 

Vi er nok flere. Satte på det i timen her om dagen, fikk utrolig mange blikk. :wee:

 

Jeg tror ikke jeg er alene, men jeg liker veldig godt Irsk folkemusikk og Gregorianske kirkekor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...