Gå til innhold

Musikk som du liker, men alle andre hater


pululf

Anbefalte innlegg

Du er ikke alene pululf. Jeg liker speedcore, terrorcore, hardcore, industriell hardcore, hardstyle, ... osv.

 

Altså, dette er noe de fleste ikke liker, men jeg liker:

 

Industriell hardcore

 

 

 

Speedcore/terrorcore

 

 

 

 

 

Så og si ingen som liker de jeg har nevnt sålangt, men fler og fler liker denne stilen:

 

Hardstyle

 

 

 

Hardcore

 

 

 

 

Woohoo, da har dere fått innblikk i min rare smak innenfor underground-miljøets elektroniske grener...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er ikke alene pululf. Jeg liker speedcore, terrorcore, hardcore, industriell hardcore, hardstyle, ... osv.

 

Altså, dette er noe de fleste ikke liker, men jeg liker:

 

*SNIP*

 

Woohoo, da har dere fått innblikk i min rare smak innenfor underground-miljøets elektroniske grener...

 

+1 :wee:

Lenke til kommentar
Jeg hører endel på Arne Nordheim. De fleste rister bare oppgitt på hodet, kan man si.

 

 

Eh?

Arne Nordheim?

Ser ut som ei dame som sitter der da men.

 

Er det han tufsen som sitter bak der?

Hvorfor spiller han ikke selv?

 

Musikken forstod jeg ikke helt, derfor skal jeg ikke uttale meg om den. :)

Lenke til kommentar

Neiss, det kan vel være færre som liker at jeg skulle sette på et Rune Grammofon-band a.la Supersilent, MoHa!, Ultralyd eller noe sånt. Eller SYRene. Mange som er litt skeptiske til tango og balkanmusikk (trekkspillhatet må virkelig sitte langt inne) også. Men det er ikke noe jeg liker som "alle andre" hater. Jeg er en konformistjævel.

 

Eh?

Arne Nordheim?

Ser ut som ei dame som sitter der da men.

 

Er det han tufsen som sitter bak der?

Hvorfor spiller han ikke selv?

 

Musikken forstod jeg ikke helt, derfor skal jeg ikke uttale meg om den. :)

Arne Nordheim er en klassisk komponist. Han utøver ikke musikken sin.

Lenke til kommentar

Vennene mine er ganske "normale" i musikksmaken sin (les: melodisk pop/rock), så når jeg fyrer opp noe Opeth rynker de fleste på nesa.

 

Eksemplet i førstepost er noe av det mest slitsomme... Undergrunnsmetal blir jo easy listening i forhold.

Endret av JLa
Lenke til kommentar

Shit And Shine ble dårlig motatt da jeg postet det i trance-tråden. Søppel kalte de det.

Utenom det har Acid Mothers Temple sjelden blitt tatt imot når jeg har spillt den for andre.

Se filmen hos Youtube

Bortsett fra mamma da, som sytes det var litt tøft.

 

egomusikk: (tipper alt kan passe i denne tråden)

trip-hop

psychedelic rock, jazz

stoner, doom

experimental, avant-garde

noise, drone

Endret av N*
Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg ikke spurt ALLE, men dette er nok noe av musikken jeg liker som få/ingen jeg kjenner liker:

 

The Sickest Squad (gabber/Frenchcore ellernope slikt)

Se filmen hos Youtube

 

Amon Tobin (wiki: Avant-garde, Electronic, Drum and Bass, Breakbeat, IDM, Trip-Hop)

Se filmen hos Youtube

 

Det er vel det særeste kanskje, har sikkert mye annet også som ikke er alles favoritt, men som er ok og høre på får de fleste.

Lenke til kommentar

Jeg klarer liksom ikke helt skjønne hvordan noen kan klare å sitte å høre på sånn speedtrance, eller at man faktisk liker det. Jeg skjønner at noen liker danseband, noen liker trash metal osv, men det speedtrance greiene er jo helt sykt :p

 

Selv hører jeg ikke på mye musikk som andre hater, kanskje machinae supermacy vet ikke om så mange andre liker musikken, men den er litt sær ihvertfall :p

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Herlighet, her var det mykje sær og fæl musikk! :p No offence til dykk som likar musikken, men spesielt den fyrste trådstartar posta var berre bråk. Berre masse fæle dunkelydar som gjekk ekstremt fort, og ja, bråk. Arne Nordheim skjønte eg ikkje mykje av, ei dame som spelte veldig sært trekkspel med ein mann i bakgrunnen? Er mannen i bakgrunnen Arne Nordheim liksom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...