detvarvondtdet Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er blitt skikkelig lei av itunes til overføring av musikk til iphone. Kan noen komme med noen tips om gode alternativer? Gjerne noe som er lett å bruke og går fort. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Her. jo takk smartguy. Jeg er selvfølgelig ute etter om noen her har erfaringer med noe alternativ? Kan noen anbefale et? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sjekk ut MediaMonkey Anbefales varmt Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg foretrekker Songbird. Hva er det du ikke liker med iTunes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sjekk ut MediaMonkey Anbefales varmt Slenger meg på denne. Media Monkey er uten tvil det beste alternativet for min egen del i alle fall.. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 takker for svar Skal sjekke ut mediamonkey. Vet ikke helt hva jeg ikke liker med itunes. Det "funker" bare ikke for meg. Alltid noe krøll med synkronisering blandt annet. En annen ting som har irritert meg grønn er at sanger "forsvinner" nesten hver gang ipoden synker med itunes. Ikke uvanlig at 10-20 sanger er sporløst forsvunnet fra gang til gang jeg synker. Vil egentlig prøve noe som er langt minder omfattende en itunes. Eneste jeg trenger er kjappt og enkelt overføre sanger fra pc til ipod.. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg hadde det samme problemet med at sanger forsvant. Men så prøvde jeg media monkey og det funker fjell. Så jeg vil si det er det beste alternativet dersom det eneste problemet er synkroniseringen. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg trenger akkurat det samme som trådstarter. Jeg har testet MediaMonkey og Foobar200, men ingen av de hadde den mest kritiske funksjonen for meg. Å kunne organisere biblioteket er et must, slik at hvis jeg drar en sang over fra en mappe til programmet så kopieres den automatisk til en mappe. Hvilke programmer kna dette? Er så lei av at Itunes henger seg/bibliotekfilen blir korrupt og at den ikke har støtte for FLAC. Hvilke alternativer har jeg? Viktig med et godt brukergrensenitt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 MediaMonkey kan det du nevner der Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 MediaMonkey er gull! Det har eit hav av funksjonar og alternative innstillinger. Rot litt i menyane så finn du alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå