rivaldo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg er bare så drit lei alle useriøse spillerne i Battlefield, F1 2002(snørrungene som kommer feil vei) og på CS. Folk som dreper sine egne og er stolte av det. Om ikke en clan så bare et kjennetegn for at man er voksen/seriøs. De møkka ungene skulle jeg gjerne truffet.... Bare ett eller annet som fikk vekk folk som ødelegger for andre. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Battlefield så kan du jo prøve Battlefield.no sine servere, pleier å være ganske "greie" folk der.. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Spilte sof2 igår og der var det noen drittunger som påstod at de hadde wallhack De skrøt og det virket som om at de var stolte av å ha det De var selvfølgelig småe drittunger, fikk dem til å si hvor gammel de var og de var 14-15 år Prøvde å "spectate" på dem en stund og så at de kunne stikke hode og våpen halvveis inn i veggene, er det et tegn på at de bruker wallhack? Uansett,wallhack eller ikke, så slo jeg dem hver gang og det fikk de høre til gangs Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 du kan prøve www.wolfservers.com sine Battlefield servers, vi har rimelig streng policy nå det gjelder oppførsel, TK, etc. Serverne kjører passworded når de ikke er ADMINs på, når vi har admins på så åpner vi gjerne serverene, men er strict på kickban funksjonen. www.wolfservers.com har 2 europeiske servere for BF og 2 Amrikanske. Euro serverne Er Hydra`s Wolfservers (32 spillere) og BigBadBullDog (60 spillere). På mitt NGT charlie så pinger jeg mellom 30-60 på de nevnte serverne, rundt 120 på de amerikanske. Bare for og nevne det, WOLF er ikke en klan, mere en gjeng med spillere som er lei diverse idoter på mange av public serverne. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Spilte sof2 igår og der var det noen drittunger som påstod at de hadde wallhack De skrøt og det virket som om at de var stolte av å ha det De var selvfølgelig småe drittunger, fikk dem til å si hvor gammel de var og de var 14-15 år Prøvde å "spectate" på dem en stund og så at de kunne stikke hode og våpen halvveis inn i veggene, er det et tegn på at de bruker wallhack? Uansett,wallhack eller ikke, så slo jeg dem hver gang og det fikk de høre til gangs Wallhack fungerer slik at man kan se igjennom vegger, så nå vet du det Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg vet hvordan wallhack fungerer, men lurte på hvordan man kan se om spillere har det eller ikke. Som sagt så så det ut som om de spillerne jeg så kunne delvis gå inn i veggene(hode og våpen stakk inn) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Nei, ikke i grunnen. Det er kollisjonsdeteksjonen som ikke er helt 100%. Du har nok blitt n00bet. TKere og juksere er absolutt det verste jeg vet når det kommer til onlinespill. Brenn, BRENN! Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du har nok blitt n00bet. ! Ka det betyr? Er helt enig med deg ang.TK'ere og juksemakere Burn in hell ****ing asswipers Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis du har blitt ledet til å tro at dårlig kollisjonsdeteksjon og generelt litt buggy oppførsel == wallhack, så har noen lurt deg. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er det noen måte man kan se om noen bruker det, f.eks er det noe spesielt man skal se etter,bortsett fra at de finner motstanderne veldig lett da?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 For å finne ut om en person har wallhack, så må du følge nøye med på hvordan han spiller. For det er veldig vanskelig å skjule at man har wallhack. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kordan ser man at noen bruker aimbot da? Hender eg spiller mot folk som alltid treffer meg i hodet med enkelte skudd og eg kan ikke se de før eg er død. Nesten overnatulig vil eg si. Lenke til kommentar
stram Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Om noen bruker wallhack vil du kanskje kunne se ut fra hvordan spilleren ter seg. Som før nevnt - WH gjør at man kan se gjennom vegger, og wallhackere er kanskje litt mer interessert i å studere vegger enn oss andre. Men det er stort sett veldig vanskelig å spotte WH'ere. Folk som bruker aimbot er muligens enklere å avsløre ved spectating. Det finnes demoer/videoer som viser hvordan både aimbot og WH fungerer og kan avsløres. Og du dør av et skudd i hodet om det er SoF2 du snakker om, Snowdog =) Min erfaring er at det er det er en ratio på ca. 100/1 når det gjelder hack-beskyldninger/faktisk hack på servere, ihvertfall i sof2. Som regel er det folk som ikke takler at det faktisk er en del variasjon hva angår skills og aim, og som letter på irritasjonstrøkket over å bli drept gang på gang ved å beskylde motstanderen for hack/bot. Ingame prediction må også ta en del av skylda. Hva du ser på skjermen din er ikke nødvendigvis det som faktisk skjer på serveren (med mindre du disabler all prediction). Derfor kan du tro (og se) at du tømmer et clip i hodet på motstanderen uten at han dør. Du kan også dø "på uforståelig vis" ved at din client hadde litt for mange millisekunders delay til å oppfatte tidsnok fra serveren at en spiller hadde beveget seg fra A til C og skutt mot deg fra B. Dette forårsaker masse irritasjon, men predicion er dessverre integrert i de fleste spill for å gi spillerne inntrykk av bedre flyt og netcode. Jeg har inntrykk av at Punkbuster fungerer temmelig bra for SoF2, og selvom det forekommer cheats enda, så er de mye mindre utbredt enn hva det var før PB kom på banen. Vi bør uansett ikke være fornøyd før problemet er ute av verden. pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Når jeg spiller CS, så blir jeg nesten alltid drept av head-shots. Dessuten tviler jeg på at man noen gang blir kvitt cheating. Men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 I cs er det enkelt å flakse fram ett headshot i ny og ne med SPRRRRAYYYY! Men i SoF II derimot, som jeg har spillt aktivt siden MP-demo er det VELDIG sjeldenst cheats... spiller som regel med gode folk, såm jeg kjenner personlig og stoler på og det er alltid de som blir anklaget for cheats... irriterenda, ja... men det er verst i CS, der kan det ikke gå rn rnrstr runde uten att noen roper CHEATS eller det enda mer irriterende GULL.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 en ogc som er ganske lett å se/merke er speedhack, da... eneste gangen jeg har spilt med noen som bruker ogc var når jeg spilte litt CS (dette var lenge sia, jeg vil ikke ha dette på ryktet mitt) hos en kamerat og en fyr jeg spilte mot hadde en deserteagle som hadde kjappere firerate enn en mp5... var komisk i starten men etter hvert ble det bare slitsomt... han blånekta selvfølgelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå