Reeve Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg hater virkelig Comfort sin ignoranse. Jeg har bare sett begynnelsen, men selv der er han en drittsekk uten like. tf00t sier at han ikke vet, eller at hva som startet universet, eller om det har en begynnelse, er ukjent for mennesker på dette tidspunkt. Comfort brillierer med å si "but, I know what started it all!" Får bare lyst til å slå han i pungen og si at nei, det gjør han ikke. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Får bare lyst til å slå han i pungen og si at nei, det gjør han ikke. Hahah! Drøyt :!: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg sitter å irriterer meg over måten han pakker inn svarene. Hva mener du med "pakker inn"? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har sett hele serien og den er grei nok. http://www.youtube.com/view_play_list?p=762A731FA12BCB57 Eneste sted jeg syntes Thunderf00t kom litt dårlig ut var i moraldiskusjonen. Comfort prøvde å fremstille motparten som moralsk underlegen, og det lyktes han dessverre med. "Jeg har moralen min fra Gud, den moralen er bra fordi Gud er god!" er selvsagt et tåpelig resonnement, men Thunderf00t på sin side pratet om moral som om han hadde tilbrakt mesteparten av livet i en slags akademisk boble. Men morsomt at Comfort ikke ville gi Gud lov til å ombestemme seg i morallspørsmål. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Passe grei den, likte at Comfort ikke greide å bestemme om han ville synes pedofili var ok om gud sier det er ok, Det viser jo at han ikke får sin moral fra gud, men fra samfunnet Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva mener du med "pakker inn"? Det at han går eksempelvis og nesten off topic ut for å statuere enkle doktriner. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ray Comfort er bullshittens mester. Alt virker "pakket inn" når det må forklares grundig fordi det eneste Comfort har å komme med er enkle og ferdigkonstruerte fraser/slagord. Uansett var det artig å se at Comfort faktisk måtte innrømme at "speciation" faktisk skjer Da aksepterer han jo "makroevolusjon". Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ray Comfort er bullshittens mester Det kan du si igjen! Sett boka hans? "You Can Lead an Atheist to Evidence, But You Can't Make Him Think" Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg hater virkelig Comfort sin ignoranse. Jeg har bare sett begynnelsen, men selv der er han en drittsekk uten like. tf00t sier at han ikke vet, eller at hva som startet universet, eller om det har en begynnelse, er ukjent for mennesker på dette tidspunkt. Comfort brillierer med å si "but, I know what started it all!" Får bare lyst til å slå han i pungen og si at nei, det gjør han ikke. Han fortjener virkelig en smekk på pungen! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ray Comfort er bullshittens mester Det kan du si igjen! Sett boka hans? "You Can Lead an Atheist to Evidence, But You Can't Make Him Think" Haha, fine tags: stupidity(151) breathtaking inanity(144) illogical(130) strawman(123) lies(120) apologetics(85) bull(83) christianity(63) ... Lenke til kommentar
RWS Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ray Comfort er bullshittens mester Det kan du si igjen! Sett boka hans? "You Can Lead an Atheist to Evidence, But You Can't Make Him Think" Ha ha, og nei, ikke kommer jeg til å lese mølet heller. Det holder med en to-tre videoer så skjønner en fort at du har en mann som har mistet bakkekontakten totalt og egentlig hadde passet bedre innenfor polstrede vegger enn ute blandt folk (Og mellom polstrede vegger hadde han også vært hvis han hadde hevdet noe like dåsete uten religion foran.... ) Det er forresten bilde av Ray Comfort i den amerikanske ordboken, rett ved siden av ordet "nitwitt"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå