Smif Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Men starter den samme ubuntu installasjonen på begge de to Linux valgene? Tror du kan velge å rescane partisjonene i rEFit. Mulig den da fjerner det ene valget. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg gikk inn på partisjons verktøy, og der stod det at partisjonene var synkronisert. Skal jeg bare drite i at det er 2 å velge mellom? Hvilken skal jeg så velge å starte fra? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva med å prøve? Booter de? Samma om det er 2, 3 eller 8 vel, så lenge en av dem fungerer. Jeg ville synket dem igjen uansett. Men Bare prøv. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Begge av dem starter uten noen problemer. Hvordan får jeg synket dem? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Husker ikke hva det står, men er i menyen under OS valgene i rEFit. mulig det er inne i en meny. Eller kanskje det var inne i shellet. Edit: Jepp, du må åpne shellet og skrive en kommando: http://refit.sourceforge.net/doc/c2s3_shell.html Bruk "gptsync.efi" Endret 27. juli 2009 av Smif Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Gjort det, men da kommer det bare opp: No need to sync Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 HAr da enkelte problemer. Trackpad´en: I den mappen du skrev fram til lå den en annen fil som heter preferences.fdi, prøvde å endre denne, med å legge til det du sa, men det kommer en feilmelding, premission denied. Lysstryke på skjermen: Hvordan får jeg endret lysstyrken på skjermen? Finner ingen steder hvor jeg kan kontrollere dette. Lyd: Det er null lyd. Har grundig skjekket volumkontroll, og alt står på fult. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Men ser du på den guiden jeg har gitt den hundre ganger nå? https://help.ubuntu.com/community/MacBook5-1/Jaunty Og når du får premission denied, du må bruke sudo forran kommandoen. (eller gksudo) gksudo gedit /etc/hal/fdi/policy/11-x11-synaptics.fdi Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Beklager, er litt sløv for tiden. Skal gjøre det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå