Gå til innhold

i7-maskin, ca20k, trenger hjelp til noen deler. (oppdatert 26/7)

Anbefalte innlegg

SSD kjøper du for en raskere maskin, uansett hvor syk prosessor du har vil ting uansett gå tregt (åpning av programmer, redigering av mye HD-fil samtidig osv.) at det definitivt er verd innvesteringen.

Planlegger å bestille en lignende maskin selv. Har valgt å ikke gå for SSD ettersom man med så mye RAM kan holde hele rot-filsystemet i minnet etter at maskinen er startet opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilde av tettpakket A05 i spoiler. Som dere ser er det plass til ganske mye rart i den lille rakkeren.

swc1.jpg

@EvenL: Har ikke verken planer for gaming som tilsier 295, behov for så mye grafikknsacks eller mage til å svi 4-5 laken på et grafikkort. Regner ikke med å få tid til så mye hardcore gaming, med ekteskap og studiestart med fem dagers mellomrom. Og som sagt tidligere er det litt vel mye varme for kabinettet, og jeg har ikke lyst til å ha utblåsning bak.

Jeg har heller ikke behov for å spare opp, kunne fint gått på både tre og fire tusen til uten problemer, men har satt 20k som omtrentlig grense og har ikke grafikkort så høyt oppe på listen. Nesten så jeg har lyden over.

Du skriver at du skal drive med videoredigering i HD, er det ikke da greit å ha litt ekstra ytelse på et skjermkort enn det du har valgt hittil ?

Lenke til kommentar

Etter å ha kikket litt rundt så tror jeg jeg tar 4890 TOXIC 2GB. Har planer om å spille ARMA 2 en del, og der kom 4890 bedre ut enn 275. I tillegg er det et spill som kan nyte godt av masse VRAM.

Går for Caviar Green på alle harddiskene, og MX518 som mus. Fant ingen som var på størrelse med WOW-musa til Steelseries, og den var visstnok heller sugen kvalitet på.

Tror jeg er der jeg vil være med maskinen da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...