Andre1980 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hva skjer med spotify ikveld? Prøver å reconnecte hele tiden, kommer heller ikke inn på hjemmesidene dems nå lenger. Overbelastning? Jeg betaler da for f*! EDIT: Er visst problemer både med hjemmesidene og selve spotify. Både for betalende og ikke-betalende brukere. Oppdatering: Spotify fungerer igjen... fremdeles noe problemer med spillelister for enkelte Endret 24. juli 2009 av Andre1980 Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Blir regelmessig DCa i kveld jeg og..., så er vel no bogus Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeppjepp Fikk for ca 30 min side "lost connection - reconnecting" Det ble med det :/ Betaler ikke btw Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) De burde hatt en alternativ server eller no slikt for premium-kunder. mistenker alle går på samme server, og når det er for mange online så sliter de. Tipper de ødelegger ganske mange vorspiel ikveld ja. Endret 24. juli 2009 av Andre1980 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 De ødela alle vorspiel når de tok Arvid av lufta! RIP Arvid <3 Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 De ødela alle vorspiel når de tok Arvid av lufta! RIP Arvid <3 Arvid? Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fra Twitter nå nylig : Spotify - Slight hiccups but we're on it. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 haha, hadde glemt hele arvid... har dom alla lordis skivor? Men jo, jeg har også problemer med spotify i kveld, og jeg betaler heller ikek... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Og spotify.com er enten nede eller veldig opptatt. Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Vil ikke akkurat kalle dette "slight hiccups"... Men hvem er den her Arvid? Noen som kan forklare? Eller er jeg bare dum? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Problemer her også. Var premium kunde, nå gratis. Men bufferingen er genial(mistet tilkobling men får høre ferdig sangen). Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis du ikke betaler for spotify premium så får du innimellom reklame. I en periode var disse reklamesnuttene fra en telefonsvarer fra sverige der folk ringte inn og fortalte hva de syntes om spotify. En av dem som ringte het Arvid... han hadde en morsom stemme.. kan neppe ha vært noe særlig eldre enn 12-14 år gammel Hvis ikke du har hørt reklamen er det ikke noe å bry seg med. Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis du ikke betaler for spotify premium så får du innimellom reklame. I en periode var disse reklamesnuttene fra en telefonsvarer fra sverige der folk ringte inn og fortalte hva de syntes om spotify. En av dem som ringte het Arvid... han hadde en morsom stemme.. kan neppe ha vært noe særlig eldre enn 12-14 år gammel Hvis ikke du har hørt reklamen er det ikke noe å bry seg med. LOL! Ikke rart jeg ikke har hørt om Arvid nei... begynner å bli en stund siden jeg brukte gratisversjonen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 ser det at hvis jeg bare trykker play en tre-fire ganger etter den har mistet forbindelsen så kommer den tilbake... selv om den later som om den prøver å reconnecte hele tiden Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 De er vel overbelastet.... folk burde kanskje logge av spotify... og så burde utviklerne satt en grense for antall samtidige pålogginger, uten begrensninger for betalende brukere. Hadde nok hjulpet litt. Alternativt fått flere servere/bedre linja dems. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 I'm out. Switchet til NRK P3 istede Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 "Hej! jag heter Arvid och jag gillar spotify... för att dom har alla lordis skivor" Var det noe som lagde liv i brakka så var det Arvid Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Spotify fungerer igjen for meg nå Lenke til kommentar
neadii Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Spotify fungerte her, men jeg foretrekker Wimp og det funker ihvertfall fett atm. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 http://www.spotify.com/en/help/service-status/ "We are currently experiencing some problems with our playlist server. Playlists will return once the problem is resolved" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå