navigaz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar data og bruke den som en stasjoner og koble den til en skjerm. Jeg skal også kjøpe samsung 2233rz 120hz lcd'n, og dener kompatibelt med et skjermkort som f.eks geforce 9600gt, men på den bærbaren jeg har sett på er skjermkortet geforce 9600M GT, har det noe og si? er de 2 forskjellige skjermkort, elr er bare m'en for at det bærbar elns? please hjelp, så jeg ikke kjøper dette så funker det ikke Lenke til kommentar
657 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Så du skal bruke ein bærbar PC som stasjonær? Ikkje særleg smart. Ein får mykje meir for pengane ved å kjøpe ein stasjonær, i stede for bærbar. Du vil sannsyneligvis få problem visst du har tenkt å oppgradere PCen også. Uten at eg har noko spesiell greie på skjermkort, så kan eg sei at så lenge du har riktig kabel, inngang og utgang så vil det fungere med kva som helst skjermkort, men visst du skal bruke bærbar, må det nok støtte to skjermar. Lenke til kommentar
navigaz Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Så du skal bruke ein bærbar PC som stasjonær? Ikkje særleg smart. Ein får mykje meir for pengane ved å kjøpe ein stasjonær, i stede for bærbar. Du vil sannsyneligvis få problem visst du har tenkt å oppgradere PCen også. Uten at eg har noko spesiell greie på skjermkort, så kan eg sei at så lenge du har riktig kabel, inngang og utgang så vil det fungere med kva som helst skjermkort, men visst du skal bruke bærbar, må det nok støtte to skjermar. det vet jeg, jeg har allerede en stasjoner som funker fint. men grunnen er at jeg skal ha bærbar for å ha det, men også ha muligheter til å bruke den som stasjoner. men du har tydelighvis ikke skjønt spm. for med den skjermen jeg skal ha, må jeg noen spessielle skjermkort hvis jeg skal kunne kjøre 120hz ingame i cs med hvilken resolution jeg vil, men på den listen av de skjermkort så står 9600 gt men ikke 9600m gt, og jeg lurte på om det var noen annen forskjell på de utenom at det ene er for bærbar, så om skjermen funker på den bærbare og. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei, slik jeg har forstått det virker skjermen på 120 Hz "uansett" hvilket skjermkort du har, men du må ha en av de oppgitte skjermkortene for at 3d-funksjonen til skjermen skal virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå