OlafG Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Tok et bilde av min far for en tid tilbake. Bildet er skutt med D700 og 85 1.4 pluss en reflektor litt lavt camera right. Hva synes dere? Og hva med etterbehandlingen, passer den til bildet? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Syntest det var kjempekult ! Er langt i fra noen fotoekspert, har ikke kamera engang, men syntest det så bra ut hvordan klokka tittet frem fra ermet... Var det tilfeldig ? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fikk skikkelige mafiaassisiasjoner og jeg så ikke bildetittel før etterpå. For meg er det meste riktig, klokka som akkurat titter fram av ermet, røyken som fyller miljøet (burde dog vært en sigar for å få det helt riktig).. etterbehandlingen er for meg også riktig. Bra jobbet. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Fikk skikkelige mafiaassisiasjoner og jeg så ikke bildetittel før etterpå.For meg er det meste riktig, klokka som akkurat titter fram av ermet, røyken som fyller miljøet (burde dog vært en sigar for å få det helt riktig).. etterbehandlingen er for meg også riktig. Bra jobbet. Helt enig med deg, alle disse små detaljene løfter bildet. Kunne dog vært en sigar som du også nevner Likte også "fargevalget" du har valgt, det satt kronen på verket Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Han ser helt klart ut som han skal til å gi deg et tilbud du ikke kan si nei til. Men enig med Ageurk i at du må få ham til å begynne med sigarer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Flott redigering og motiv. Bra satt opp og passer til hva du hadde tenkt deg. Digg å se litt kreativitet av og til Bare skikkelig bra, ikke noe annet å si! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Rett og slett strålende bra - nydelig PP, bare gullringene mangler. Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nice Likte veldig godt lyssettingen og etterbehandlingen din... en litt røff svart-hvitt-prosessering funka strålende;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå