Gå til innhold

valg av bærbar pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst ta hensyn til dette neste gang.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Heei , jeg leter etter en grei pc til alt mulig , kan være stasjonær og bærbar men helst under 3-5000,-

bare for og ha i en liten hybel ..

noen som kan hjelpe meg ? :)

takk på forhand

Du oppga ikke så mye informasjon, så jeg tok utgangspunkt i en stasjonær PC-konfigurasjon som du bygger selv (gir mest verdi for pengene). Du sa ikke om du hadde noen komponenter fra før, så jeg tok med en full pakke, inkluderende mus, skjerm, høytalere og tastatur. Har du noen av disse fra før er det selvsagt ikke vanskelig å fjerne dem.

Klikk: https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=101596

Vil du ikke bygge PC selv (eller kjenner en hjelpsom geek som kan gjøre det for deg), let me know, så skal jeg prøve å finne en grei ferdigbygd stasjonær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...