Rikken1969 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei! For en fantastisk flott side om barbering og dets gleder. Dette har facinert meg slik at jeg lurer på å investere i en HD Merkur og hive Gilette veggimellom!! Jeg skal til London i desember og da er det naturlig å se om det kan lønne seg å kjøpe denne høvelen der. Med all respekt for at jeg kan ha missa innlegg som omhandler det samme, er det da noen som kan anbefale meg en butikk der borte? Jeg har sjekka ut de som er omhamdla her i forumet som f.eks. Truefitt & Hill. Erik Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Dra til Geo. E. Trumper sin barbersalong i 9. Curzon Street. Ligger en ti minutters gåtur unna Oxford Street. Vanvittig bra utvalg der. Dette er Londons nest eldste barbersalong, og de selger alt som tenkes kan av barberutstyr. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Truefitt and Hill i London. Her er adresse osv: Truefitt and Hill locations Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå