Prestjord Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 hei Jeg har en liten nøtt jeg lurer på, jeg har en 1997 mod subaru justy 1,3 som jeg har byttet vannpumpe og termostat pga den bare kokte for meg. Men nå er de byttet men koker fortsatt (til og med når jeg kjører uten termostat) Har prøvd og kjøre vann igjennom radiator, motor og får en fin flyt. (Tok av lokket til termostaten og tok den ut, starter motoren og det flyter ut vann) får ikke vann i olje eller eksos, tror jeg kan ikke se noe hvite spor i olje eller noe mere eksos en det som er normalt. På forhånd tusen takk for alle svar. V.H. Jan Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 hei Jeg har en liten nøtt jeg lurer på, jeg har en 1997 mod subaru justy 1,3 som jeg har byttet vannpumpe og termostat pga den bare kokte for meg. Men nå er de byttet men koker fortsatt (til og med når jeg kjører uten termostat) Har prøvd og kjøre vann igjennom radiator, motor og får en fin flyt. (Tok av lokket til termostaten og tok den ut, starter motoren og det flyter ut vann) får ikke vann i olje eller eksos, tror jeg kan ikke se noe hvite spor i olje eller noe mere eksos en det som er normalt. På forhånd tusen takk for alle svar. V.H. Jan virker kjølevifta di da? Lenke til kommentar
Prestjord Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 kjøle vifta går den Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 da må det jo være tett et sted......spyl igjennom radiatoren med en hageslange,ta ut termostaten og sett på igjen lokket for å spyle gjennom motor,og spyl igjennom varmeapparat-radiator---- Lenke til kommentar
Prestjord Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 takk takk skal prøve det Lenke til kommentar
Prestjord Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 hmmm får det ikke til og stemme :S alt stemmer men ikke noe stemmer alikevell :S Lenke til kommentar
joka Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 er det "flatreim" på bilen ? et skudd i blinde.. men.. jeg har sett at reima er på motsatt side av vannpumpa, altså baksiden av reima som driver vannpumpa, den roterer da motsatt vei.. jeg husker ikke hvilken bil som hadde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå