Gå til innhold

[Løst]Kjøpe gta san andreas til ps2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kan på det sterkeste anbefale San Andreas. I mine øyne er det (fremdeles) det beste spillet i serien. Historien er kanskje litt vel mye "gangsta-yo" fra det svarte miljøet i Los Angeles, men det kan jeg leve med :)

Mulighetene i dette spillet er større enn i noen andre GTA spill. Du har flere forskjellige kjøretøy (biler, traktorer, sykler (med og uten motor), tankbiler og lastebiler. Der er også et voldsomt stort kart, med utallige plasser å utforske og kose deg med i mellom alle oppdragene. Oppdragene er gode og varierte, og du vil ha mange timer moro med dette spillet :)

Lenke til kommentar
jeg kan på det sterkeste anbefale San Andreas. I mine øyne er det (fremdeles) det beste spillet i serien. Historien er kanskje litt vel mye "gangsta-yo" fra det svarte miljøet i Los Angeles, men det kan jeg leve med :)

Mulighetene i dette spillet er større enn i noen andre GTA spill. Du har flere forskjellige kjøretøy (biler, traktorer, sykler (med og uten motor), tankbiler og lastebiler. Der er også et voldsomt stort kart, med utallige plasser å utforske og kose deg med i mellom alle oppdragene. Oppdragene er gode og varierte, og du vil ha mange timer moro med dette spillet :)

Bra, da skal jeg nok få kjøpt det ;)

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Da kjøper jeg det ;)Takker :)

ja, det bør du... men du blir VELDI lei av spillet etter 2-3 mnd. men da blir du jævli lei også!

Endret av Hooper1004
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...