Bruker-158599 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg lurer på om jeg burde kjøpe gta san andreas til ps2? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 jeg kan på det sterkeste anbefale San Andreas. I mine øyne er det (fremdeles) det beste spillet i serien. Historien er kanskje litt vel mye "gangsta-yo" fra det svarte miljøet i Los Angeles, men det kan jeg leve med Mulighetene i dette spillet er større enn i noen andre GTA spill. Du har flere forskjellige kjøretøy (biler, traktorer, sykler (med og uten motor), tankbiler og lastebiler. Der er også et voldsomt stort kart, med utallige plasser å utforske og kose deg med i mellom alle oppdragene. Oppdragene er gode og varierte, og du vil ha mange timer moro med dette spillet Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) jeg kan på det sterkeste anbefale San Andreas. I mine øyne er det (fremdeles) det beste spillet i serien. Historien er kanskje litt vel mye "gangsta-yo" fra det svarte miljøet i Los Angeles, men det kan jeg leve med Mulighetene i dette spillet er større enn i noen andre GTA spill. Du har flere forskjellige kjøretøy (biler, traktorer, sykler (med og uten motor), tankbiler og lastebiler. Der er også et voldsomt stort kart, med utallige plasser å utforske og kose deg med i mellom alle oppdragene. Oppdragene er gode og varierte, og du vil ha mange timer moro med dette spillet Bra, da skal jeg nok få kjøpt det Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) jeg kan på det sterkeste anbefale San Andreas. I mine øyne er det (fremdeles) det beste spillet i serien. Historien er kanskje litt vel mye "gangsta-yo" fra det svarte miljøet i Los Angeles, men det kan jeg leve med Mulighetene i dette spillet er større enn i noen andre GTA spill. Du har flere forskjellige kjøretøy (biler, traktorer, sykler (med og uten motor), tankbiler og lastebiler. Der er også et voldsomt stort kart, med utallige plasser å utforske og kose deg med i mellom alle oppdragene. Oppdragene er gode og varierte, og du vil ha mange timer moro med dette spillet Da kjøper jeg det ;)Takker ja, det bør du... men du blir VELDI lei av spillet etter 2-3 mnd. men da blir du jævli lei også! Endret 8. august 2009 av Hooper1004 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Man blir lei av alle spill Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kjøpt det, men hva mener du 2-3 msn? beklager, skrive feil mnd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er jo så billig nå også. Ligger vel rundt 100-lappen, og da er det ingenting å lure på. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Blir vel lei av alt fort da Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 ja det kan jeg sktive under på -Hooper Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 ja det kan jeg sktive under på -Hooper Finnes det et spill man ikke blir lei av da? Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 det kommer jo ann på... fra persjo til persjon... for meg er stae wars serien (uten jediene) spill jeg ikke blir lei av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå