_WaX^_ Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei lurte bare på om noen kunne forklare hvordan man klokker et 3D-Kort? nVIDA-GF2 MX400 PRO ASUS?? :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
lodott Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hehe..mange spørsmål fra deg i dag... Last ned powerstrip eller nvmax.. Husker ikke helt hvor man kan finne det, men tror ikke det er noe problem dersom man søker... Bare husk på å gå fram steg for steg... Er ikke sikker på hvor langt du kan klare å klokke på ditt kort, men på mitt hercules Geforce 2mx kjører jeg på 205/209 (gpu/minne).... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 ASUS har faktisk et eget tweak prog for sine skjermkort, heter ASUS tweak Ellers har du jo: Powerstrip NVMax GeForce Tweak Utility Alle disse kan du laste ned her: http://www.tweakup.dk/filer/video.htm Enjoy Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg kjører 220 gpu og 210 memory core nå. Kortet er et mx 400 64mb kort. Tempen er bare 38idle og 42 max. Skal jeg klokke opp mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå