agvg Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Prøver og ta opp igjen en gammel hobby, kjøpte en slik i dag: http://tokai.no/default.pl?showProduct=289&pageId=175 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor langt rekker signalet fra en sånn egentlig? Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 hadde de vert mangen som brukte de kunne de jo vert litt intresangt da Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Alt er jo avhengig av geografi, antenne osv men endel mil i nogenlunde åpent landskap er ikke noe problem. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har! Men dessverre er det veldig lite aktivitet. Jeg bytter på å høre på kanal 3 og 11(lastebilkanalen), men det er som oftest sørgelig stille. De få gangene det er prating er det nesten alltid fremmede språk og dermed umulig å forstå noe. Jeg tror walkie talkie brukes endel av van-klubber, (det er ihvertfall mange som har antenne) og de tror jeg bruker fra kanal 15 eller 16 og opp til ca. 20. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har!Men dessverre er det veldig lite aktivitet. Jeg bytter på å høre på kanal 3 og 11(lastebilkanalen), men det er som oftest sørgelig stille. De få gangene det er prating er det nesten alltid fremmede språk og dermed umulig å forstå noe. Jeg tror walkie talkie brukes endel av van-klubber, (det er ihvertfall mange som har antenne) og de tror jeg bruker fra kanal 15 eller 16 og opp til ca. 20. Norsk caravanklubb bruker vel kanal 10. Tok ett bilde av herligheten montert i bilen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå