lolsomt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Da trenger jeg et nytt skjermkort som koster helst under 2000 men ikke mye mer enn det hvertfall Jeg vet lite om skjermkort og trenger derfor hjelp til å finne et bra et. Helst fra komplett.no Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei:) Kommer ann på hva du skal bruke PC'n til. Enkelte skjermkort er best til Bilde/videoredigerig. Også har vi jo klart Gamer skjermkort. For bilderedigering: XFX Radeon HD 4890 For gameing:XFX GeForce GTS 250 1GB Jeg sitter med et 512mb kort Nvidia GeforCe 9800GT, og er stor fornøyd nå, men skjermkort kommer det alltid nye av. Uansett hva du velger, må du huske at det vi alltid komme noe bedre/nyere/billigre enn det du nå skal kjøpe(har merket det selv). God handel Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 For under to tusen er GTX 275 og HD4890 de beste kortene. Kom gjerne med litt info om hvor mye du har tenkt og bruke, hvordan spill du spiller osv. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Erm, Nvidia-kort er vel generelt best til redigering pga CUDA? Uansett, jeg ville valgt 4890. Har 2 selv og funker knall. Kan være lurt å kjøpe et 4890 som ikke har referansekjøleren (bråker mye). Toxic eller Vapor versjoner f.eks. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sapphire Radeon HD 4890 Toxic,end of story Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Kan nok hende det:) Forbinder bare ATI mer med bilderedigering enn jeg gjør med Nvidia, gammel vane ^^ Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Glemte å skrive det Men kjøpte et Sapphire Radeon HD 4890 Toxic men det passet ikke i pc-en fordi det blokkerte for kontaktene til harddiskene(sata tingene). Så må nok ha et mindre enn det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå