toazty Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 leser at det har kommet ut noen nye campains ol, men hvordan laster jeg ned disse, og hvor finner jeg dem ? ser det er et par nye ting i meny feltene inne på spillet, men alt er tomt, så regner med jeg må laste ned ting manuelt ? Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Da har da ikke kommet nye episoder? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 satt å leste om at det var kommet ut noe eller at det skulle komme ut noe denne sommeren, og siden den nye menyen i spillet er kommet så regner jeg me at det kanskje er kommet noe nye campains \ maps? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Mange nye campaigns og maps ja, google er din venn. Anbefaler bla. Death Aboard 6.1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 ja greit nok det men hvordan legger jeg dem inn? har prøvd litt før for et par mnd siden, men det var så mange bug og vanskelig å forstå hvor og hvordan enn skulle legge dem inn.. var liksom ikka bare å legge dem i mappa " maps" så var det gjort.. Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Spør i Left 4 Dead-tråden, eller bruk Google! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 har googla ganske bra.. men sitter med flere spørsmål nå enn hva jeg begynte med.. bare å legge fra seg left 4 dead spillet, de 4 kampanjene som er de har jeg spilt litt for mye .. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Du dobbel-klikker på fila, mappet legges inn. Done. Hard ? Et enkelt søk på "Left 4 Dead maps" gav meg hundrevis av brukbare treff Endret 24. juli 2009 av Vizla Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 hvis enn dobbeltklikker på fila så får jeg opp i hvilket program jeg vil åpne fila i .. ja det e hardt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Skjønner ikke hvorfor det skal være så vankelig å sette inn en link. PS! Trykk der det står Download, du kommer inn på en ny side trykk download en gang til på den siden. Endret 24. juli 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå