johnny87 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg ett nytt kamera, jeg har no ett samsung GX-1L men føler dette ikke er så veldig godt kamera og vil derfor kjøpe nytt. Jeg har jo da pentax linser og vil holde meg til pentax. Hva anbefaler dere meg å kjøpe? Kom gjerne med argumenter til hvorfor dere mener jeg skal kjøpe akkurat det du anbefaler. Jeg bruker kameraet til å ta bilder på turer og sånn men sniker meg av og til ut i skogen å tar bilder av natur og dyr.Håper på svar Lenke til kommentar
espenoen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg ett nytt kamera, jeg har no ett samsung GX-1L men føler dette ikke er så veldig godt kamera og vil derfor kjøpe nytt. Jeg har jo da pentax linser og vil holde meg til pentax. Hva anbefaler dere meg å kjøpe? Kom gjerne med argumenter til hvorfor dere mener jeg skal kjøpe akkurat det du anbefaler. Jeg bruker kameraet til å ta bilder på turer og sånn men sniker meg av og til ut i skogen å tar bilder av natur og dyr.Håper på svar Jeg er i samme situasjon. Jeg vurderer K20D og K-7. Kommer til å kjøpe en av dem i løpet av høsten. Grunnen til at jeg vil oppgradere er større søker og bedre iso-ytelse. K20D er jo svært billig nå. Men jeg kunne godt tenke meg godt funksjonell video (så spørs det om K-7 har det). Begge er betydelig større enn GX-1L, men jeg liker grepet på K20D mye bedre enn min GX-1L. Har testet K-m litt, men for meg blir det for liten oppgradering. Har en mistanke om at jeg ville synes det samme om K200D. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg ett nytt kamera, jeg har no ett samsung GX-1L men føler dette ikke er så veldig godt kamera og vil derfor kjøpe nytt. Jeg har jo da pentax linser og vil holde meg til pentax. Hva anbefaler dere meg å kjøpe? Kom gjerne med argumenter til hvorfor dere mener jeg skal kjøpe akkurat det du anbefaler. Jeg bruker kameraet til å ta bilder på turer og sånn men sniker meg av og til ut i skogen å tar bilder av natur og dyr.Håper på svar Jeg er i samme situasjon. Jeg vurderer K20D og K-7. Kommer til å kjøpe en av dem i løpet av høsten. Grunnen til at jeg vil oppgradere er større søker og bedre iso-ytelse. K20D er jo svært billig nå. Men jeg kunne godt tenke meg godt funksjonell video (så spørs det om K-7 har det). Begge er betydelig større enn GX-1L, men jeg liker grepet på K20D mye bedre enn min GX-1L. Har testet K-m litt, men for meg blir det for liten oppgradering. Har en mistanke om at jeg ville synes det samme om K200D. hehe jeg har tenkt helt det samme. Hadde litt lyst å gå for den K20D men så så eg at den k-7 hadde kommet og vil egentlig vite hvordan den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå