ahdrage Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Prøver og installere det på ei heimeside eg har.. Men eg lurer litt på ka som skal stå i dei forskjellige feltene under installasjonen : Prefix for table in database:? Der står : phpbb_ skal det stå noko meir der? Script path : /phpbb2/ ... Her er feilmeldingene eg får : Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/alf.explotionchurch.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/alf.explotionchurch.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Critical Error Could not connect to the database Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har du skrevet inn rett brukernavn, passord og sånt til databasen. Eller kanskje enda viktigere: Du har en database ja? (må forsikre meg om det). Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Det veit eg at eg har Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 er linken/adressen til mysql db'en riktig. Står at den er feil iallfall. Det er ikke alltid det skal stå 'localhost' så sjekk om det er en spesefik adresse du skal bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå