Gå til innhold

BK: Nyhet fra Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt friskere eple med hvitere farge der hvor det er tatt en bit, kanskje du kan spraye det forsiktig med litt vann og tørke det av, så ser det litt friskere ut?

 

For min del blir også proppene litt vel uskarpe og måten de henger på virker ikke spesielt gjennomtenkt. Skyggene ble også litt rotete, virker som du har hatt flere lyskilder her med litt for hardt lys.

 

Det var det, ellers syns jeg ideen var morsomt, men for å fungere trenger bildet å løftes et par hakk teknisk sett :)

Lenke til kommentar
Takk for konstruktiv kritikk. Proppene skulle være uskarpe etter min mening, men det ble kanskje litt feil likevel. Du har rett om lyskildene også, og jeg kan si meg enig i at det ble litt rotete. :)

 

Hadde nok vært bedre å ikke brukt noe blits her.. Jeg tok et par minutter med ps, men det er begrenset hvor langt man kan gå med en liten jpg-fil.. Jeg kan fjerne bildet hvis du vil :) Bildet er i utgangspunktet skikkelig undereksponert. Og tar man slike bilder, kan det være verdt å ta flere bilder med forskjellige eksponeringer. Kanksje + 1EV og + 2EV

 

post-24165-1248470154_thumb.jpg

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Konseptet er bra, men det er ikke gjennomført optimalt.

 

Bildet må være nærmere den ekstremt "rene" stilen til Apple for at det skal få den ønskede effekten. Mindre grått, mer hvitt. Ingenting ute av fokus, plasser ting gjennomtenkt og enkelt. Det dreier seg vel minst like mye om design som fotografering, men det er viktig for et bilde som dette.

 

Den redigerte utgaven passer litt bedre, og elelrs er jeg enig med det som har blitt sagt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...