Aleksander-yo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hvem slenger seg på? Hvor kjøper du de? Hvor mange forskjellige farger sprader du rundt i? Hva bruker du til? (sko, t-shirts, etc). Aiiiit! Edit som svar til min egen post: Bruker vans og/eller sorte eller hvite converse, avhengig av hva slags t-skjorte som går til. Prøver å bruke minst mulig gensere og heller bruke en jakke rett over t-skjorta. Syntes looken blir mye mer freshere på den måten, hehe. Endret 24. juli 2009 av Aleck Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har ingen foreløpig, men skal definitivt kjøpe meg en slik bukse når ferien er over, og jeg flytter inn til byen igjen. Synes de er skikkelig kule. Hva slags merke og butikk har du satset på, Aleck? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Enjoi har en del fargerike, stramme jeans til gutter. Finner de ihvertfall på Session og Whats Up?. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg går i mørkerød, mørkeblå, lyseblå, graå og sorte skinny jeans. Alltid Plimsolls som sko, og varierte overdeler, oversized singlet/t-skjorte og hettegenser eller tight cardigan, en enkel skjorte, skjorte med forskjellige kombinasjoner osv. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Og hvor kjøper du dine skinny jeans? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Forskjellige steder. HM, Volt, www.asos.com og en siste nettside hvor jeg har kjøpt en del krewbukser, husker ikke hva det het Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå