Filmvenn Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube En teaser-trailer vises på Comic-Con i disse dager i en bås. Videoen er filma derfra, og den viser en hel del om den kommende sesongen. Første gang på lenge jeg har tenkt på Robert Knepper, og ikke T-Bag når jeg ser Robert Knepper på skjermen. Endret 24. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Vel, dette ser lovende ut.. Håper det klarer å dra seg opp fra det sølet som skjedde i sesong 3. Helt ærlig gir jeg ikke Heroes så mange sjanser før min trofasthet tar en brå slutt! ;P Men fet trailer! Robert Knepper er en fantastisk skuespiller. Han er så utrolig karakterfokusert; - Reporteren han spillte i Carnivale - T-Bag i PB - og denne profet-lignende karakteren i Heroes 3 helt forskjellige roller, og han mestrer (mest sannsynlig) dem alle! Endret 24. juli 2009 av OCKi Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Håper ikke dette profet greiene blir for mye 4400 ripoff Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg synes det blir feil å kalle han en profet. Bare fordi han er en taler, han er jo tydeligvis en som vil møte flere med spesielle evner. Siden det er hva blonde dama kan gjøre, nemlig finne folk eller få dem til å komme til dem, noe sånt. Ser ut som vi får en bra actionskuespiller med på sesongen og. Ray Park som blant annet har spilt Darth Maul i Star Wars Episode I: The Phantom Menace og Toad i en av X-Filmene samt at han er med i den kommende G.I. Joe-filmen. Virker som han blir den skurken med "sloss-skills": Endret 25. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Håper Peter blir mer ''powerfull'' i denne sesongen. Ble så kjedelig når han mista kreftene sine. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Flere videoer fra Comic-Con Lik promo som tidligere, bare litt endra og lagt til nye scener. Se filmen hos Youtube Peter VS Edgar-klipp Se filmen hos Youtube Bekrefter at Edgar(som vist i bilde ovenfor) er en speedster som Daphne, bare mer en kriger enn henne. Forresten var Robert Knepper, Ray Park og flere andre på Comic-Con i år sammen med Zach, Milo, Masi, Adrian, Tim Kring og de andre i Heroes. Poster en utgave når jeg finner utgaver av panelet som ikke blir filmet av en kid med parkinson... Endret 27. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvis de klarer å finne frem godstemningen fra de to første sesongene kan dette bli ordentlig bra. Vet ikke helt hva de surret med i sesong 3, men det var forferdelig uinteressant og rotete. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hvordan de kan det: Lett Robert Knepper for å jevne ut noen av de dårlige skuespillerne. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Får håpe han gjør en god rolle, Robert Knepper var veldig flink i Prison Break. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Samme promo som før, bare selvfølgelig en brukbar kvalitet og lyd. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 FETT med Robert Knepper! Men sminke rundt øya? .. x] Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Vel, fordi Samuel(Robert Knepper) er en leder for omreisende tivoli? Og en del sminker seg for rollene dems, f. eks hørt om klovner og tryllekunstere? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sesong 4 så virkelig lovende ut. På tide å se Volume 3 og 4 da kanskje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå