Robocoop Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja, når kommer et traktorforum for oss som kan kjøre de virkelig store maskinene? Mange har sikkert spørsmål om hydraulikk, kraftuttak og annet innen traktor. Så? Vil det komme? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skulle gjerne hatt en eller flere kategorier for traktor/anleggsmaskin/lastebil, ja. Inntil videre kan jeg anbefale forumene hos Bedre Gardsdrift, Maskinisten, Traktorbygda, Bergli Truckstop og Heavy Equipment Forums... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det fungerer slik at man oppretter nye underforumer så fort man ser ett behov, dere kan jo begynne og prate dieselprat her så kommer forumet hvis det blir volum av snakket. Både bil og bilteknisk er romslige nok til slikt prat. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 traktor er skikkelig Tim Allen :!: hadde jeg vært rik (eller bonde) under moped-tiden, tror jeg tohjulingen ville blitt stående.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Skulle gjerne hatt en eller flere kategorier for traktor/anleggsmaskin/lastebil, ja. Vi skal se på saken, ikke så dårlig ide. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skulle gjerne hatt en eller flere kategorier for traktor/anleggsmaskin/lastebil, ja. Vi skal se på saken, ikke så dårlig ide. traktor forum er bra Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fortsetter her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1152083 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg