OidAlv Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vil ha en god multimedia telefon og valget står mellom HTC Touch Diamond 2 og HTC Touch HD, Samsung Omnia HD. Hvilken vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vil ha en god multimedia telefon og valget står mellom HTC Touch Diamond 2 og HTC Touch HD, Samsung Omnia HD. Hvilken vil dere anbefale? Hvilket operativsystem ønsker du? Har størrelse på tlf noe å si? Hva skal den brukes til utenom multimedia? Dette er spørsmål som er avgjørende for valget ditt. Skal du bruke den til ren multimedia, hadde jeg nok gått for OmniaHD. Hvis du samtidig ønsker masse forskjellige programmer, og annen mer proff bruk, hadde jeg gått for Touch HD. Hvis størrelse teller, er det stor forskjell på HD telefonene og Diamond... Lenke til kommentar
OidAlv Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Takk for svar! Jeg vil gjerne ha så stor skjerm som mulig. Om det er Android eller WM spiller ingen rolle. Utenom ønsker jeg ikke stort mer enn GPS og Wifi. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) HD'en har hvertfall en diggbar skjerm . Hvis jeg ikke husker heeelt feil, er skjermen til HD'en 3,8 (Omnia 3,7)tommer stor. HD'en er også helt fantastisk når det kommer til surfing. Når det kommer til gps, så har du google maps, men du kan også kjøpe gps fra TomTom tror jeg det var, til mobilen. EDIT: Ser nå at diverse andre nettsider sier at Omniaen har en 3,8 tommers skjerm, så man kan vel si at skjermene er nokså identiske? Endret 24. juli 2009 av andi_c Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 HD'en har hvertfall en diggbar skjerm . Hvis jeg ikke husker heeelt feil, er skjermen til HD'en 3,8 (Omnia 3,7)tommer stor. HD'en er også helt fantastisk når det kommer til surfing. Når det kommer til gps, så har du google maps, men du kan også kjøpe gps fra TomTom tror jeg det var, til mobilen.EDIT: Ser nå at diverse andre nettsider sier at Omniaen har en 3,8 tommers skjerm, så man kan vel si at skjermene er nokså identiske? Omnia HD har 3,7" skjerm, mens Touch HD har 3,8" Touch HD har også høyere oppløsning, men Omnia har AMOLED skjerm. Touch HD er eldre enn Omnia og derfor antagelig litt svakere på annen hardware vil jeg tro (har ikke sjekket). Litt ulempe i mine øyne er at Omnia HD's OS er Symbian. Men hvis du vil vente til rundt oktober, hadde jeg anbefalt Omnia II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå