Phalanx Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, Noen som kan anbefale noen greie bruktbiler? Vil helst ha noe som ikke har gått mye over 100k km, om det er diesel/bensin spiller ikke veldig mye rolle. Har et ca. budsjett på 100.000,- som jeg ikke vil bikke så mye over. (Kan gå greit med 115-120k kr) 2dørs og automatgir utgår. Takker for alle forslag Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, Noen som kan anbefale noen greie bruktbiler? Vil helst ha noe som ikke har gått mye over 100k km, om det er diesel/bensin spiller ikke veldig mye rolle. Har et ca. budsjett på 100.000,- som jeg ikke vil bikke så mye over. (Kan gå greit med 115-120k kr) 2dørs og automatgir utgår. Takker for alle forslag blir no litt vanskelig,når du ikkje har andre kriterier enn pris.....hvilke behov/ønsker har du for en bil da? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Tenkte egentlig bare på en "vanlig" personbil. Driftssikker og ikke altfor stor bensin/diesel-sluker. Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 oki,har hatt ein del bilar,men den eg er mest fornøyd med er vel den eg har no faktisk......opel astra G 1.6 16v sport....veldig god å køyra,litt liten motor med tilhenger kanskje....går knirkefritt og brukar 0,5-0,6 på langkøyring:) men er no veldig mange alternativ i den prisklassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå