-kga- Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor mange dager bruker folk t-sjkorter før de vasker dem? Jeg har normalt brut dem 1 (max to om jeg kunn sitter hjemme). Men har nå brukt dem i flere dager, bare lufta dem i ett parr dager mellom hvert bruk, og det ser ut til å fugere greit... vannskelig og vaske tøy her jeg er nå. Hvor lenge bruker folk underbokser? Bruker det kunn en dag, men har her noen få dager brukt demm to her jeg er nå. Og hva med sokker? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Underbukser og sokker hver dag, nye når man har trent Ol. Klær vaskes når de er skitne, trodde det var innlysende. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sokker, boxere og til dels t-skjorter byttes hver dag og etter trening/mye svetting. Gensere og bukser vaskes når det er synlig skittent, eller etter 2-3 dager vist de ikke er synlig skitten. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Undertøy og sokker bytter jeg alltid hver dag, og det vaskes deretter. Det samme gjelder også t-skjorter, mens gensere og bukser gjerne brukes i 3 dager. Etter trening byttes absolutt alt unntatt jakke osv, men shorts/bukse og eventuelt genser kan ofte brukes om igjen neste dag - til trening altså. Dessuten er grunnregelen at om noe er skittent, så brukes det i hvert fall ikke en dag til. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Man må nesten vurdere det selv, men bruker man skittne klær så ser man skitten ut. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Ok. Kom bare til å lure på det når jeg sto og sniffa en t-skjorte får å se om den kunne brukes en dag til. er et svare strev å vaske tøy her jeg bor i sommer, så jeg startet å bruke de litt lenger en normalt. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skifter selvfølgelig truse og sokker hver dag, mens t-skjorte og bukser brukes lenger. T-skjorter bruker jeg aldri flere dager på rad, lufter dem imellom jeg bruker dem. Men de blir aldri brukt i mer enn to dager. Siden jeg så og si aldri skitner meg til, bruker jeg buksene lenger. Spesielt siden jeg har så ekstremt få bukser for tiden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Undertøy, t-skjorter, piquéer og sokker vaskes hver dag. Gensere og bukser/chinos vaskes når de får skittflekker, luftes dersom de lukter vondt. Bruker dog veldig sjeldent samme bukse mer enn en eller to dager på rad, og nå om sommeren bruker jeg de ikke hele dagen uansett - mye bytting til shorts eller våtdrakt pga varme og seiling. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Stakkars mødre som må vaske de enorme klesmengdene etter dere. Antar at her er det dusjing hver dag også. Hysterisk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Sokker kan det ta flere dager før jeg skifter Boxer, t-shirt skifter jeg hver dag, og jeans/gensere alt mellom 2uker til 1 måned. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Alt skiftes hver dag. Orker ikke tanken på å gå med hudavfall, svette osv. på meg Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Alt skiftes hver dag. Orker ikke tanken på å gå med hudavfall, svette osv. på meg Skifter du sengetøy hver dag også? Lenke til kommentar
Epitaph Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg bruker som regel alt én gang før det kastes til vask. Hater egentlig å ta på meg klær som ikke er nyvasket etter at jeg har dusjet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ser ikke helt poenget med å gjøre slik med bukser og chinos, det sliter de bare ut mye fortere. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Alt skiftes hver dag. Orker ikke tanken på å gå med hudavfall, svette osv. på meg Skifter du sengetøy hver dag også? Hvor ofte vasker folk sengetøy? Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Her i gården er det bare bukser som blir brukt maks to dager etter hverandre. Resten blir slengt til vask med en gang det forlater min kropp Og når det gjelder sengetøy så blir det vasket etter en uke sånn ca. Spørs om jeg har hatt besøk eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det eneste jeg ikke vasker hver dag er bukser og i noen tilfeller gensere. Alt annet kjøres i maskinen. Og hvis noen lurte så har jeg vasket klærne mine selv i snart seks år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå