Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ikke mer Komplett helgetilbud?

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Var ikke noe helgetilbud på komplett forrige helg og ingen varer lagt ut foreløpig denne helgen (pleier å ligge varer på direktelinken lenge før banneren legges ut på hovedsiden, ingenting der nå). Noen som vet om de har sluttet med dette? Vært mye der de siste månedene, synd om de skal slutte med dette. Var mangel på tilbud som helgetilbud, supertisrdager etc som gjorde at jeg personlig glemte totalt av netshop for en tid tilbake og ikke vært der siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke, men jeg innbildte meg det ikke var noe Super Weekend p.g.a. ferie-avvikling. Might be wrong ;)

Edit; og før noen sier at ja men, lager-roboten tar ikke ferie så det stemmer nok ikke, så var det bare det med ferie-tider somj falt meg inn :p

Håper i allefall det ikke er slutt med Superweekend, for de har hatt veldig mye bra tilbud

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar

Hei!

Fordi vi kjører et par store sommerkampanjer i år, og samtidig er inne i en trafikkmessig litt mer rolig ferieperiode, har vi valgt å droppe Superweekend resterende del av juli. Men fortvil ikke; I august vil Superweekend komme sterkt tilbake!

I mellomtiden kjører vi meget hyggelige produkter og priser i CrazyWeek (denne uken!) :)

Vennlig hilsen oss i Komplett.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...