kenny28 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Finnes det ett program som kan laste ned for.eks diskusjon.no for å så surfe i trådene/diskusjonene på hytta der jeg ikke har internett ? Hvor stor plass sånn cirka vil det ta(med/uten bilder) ? Hvilket program kan brukes til dette ? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Du kan av ganske logiske grunner ikke surfe på diskusjon uten nett. Men her er jo noe du kan kjøpe for å ha nett på hytten. Har det selv. Det jeg har heter ''ice''. Det står om det litt lengre nede på den siden. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Vi har desverre ikke mobildekning på hytta. Har prøvd med diverse eksterne antenne uten hell. Har desverre ikke strøm heller(kun 12V). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Google "how to download websites" så finner du fort noen programmer som gjør dette for deg. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Datakunskapene mine er desverre ikke noe å skryte av, tenkte derfor om noen hadde erfaringer som de kunne dele med seg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Datakunskapene mine er desverre ikke noe å skryte av, tenkte derfor om noen hadde erfaringer som de kunne dele med seg ? Google "how to download websites" så finner du fort noen programmer som gjør dette for deg. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Google "how to download websites" så finner du fort noen programmer som gjør dette for deg. Det funker vel ganske dårlig å surfe på diskusjon uten nett? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Google "how to download websites" så finner du fort noen programmer som gjør dette for deg. Det funker vel ganske dårlig å surfe på diskusjon uten nett? Neida, man kan laste ned hele nettsider og se på dem senere. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Så han kan lese det som allerede stod der når han lastet den ned. Men han kan jo ikke se nye innlegg eller svare. Edit: Jaja. Kan jo være ganske nyttig med all informasjonen som ligger der. Endret 24. juli 2009 av Naiits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå