Gå til innhold

Beste isdn operatør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, har hatt telenor selv i snart 4-5 år, kan ikke akkurat klage, eneste downtida jeg har vert borti er da en stolpe datt ned i fjor 40 meter fra huset her, men etter 2 dager hadde de alt fiksa det.. båndbredda er jo da på det isdn skal være.. ca 8 kb/s (har aldri opplevd mer en 7.56 kb/s men).. prisene er ikke akkurat til å skryte av, men med online 150 går det jo det og

Lenke til kommentar
Lurte på hvilke internet operatør som er mest stabil og høyest båndbredde på isdn? og motsatt :roll:

Hvis jeg tror rett er Tele2 verst og Telenor best.

jeg selger Tele2 internett abo, eneste jeg kan si er: pøjk ekki (les bakover)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor mye man kan legge vekt på ITavisen's speedometer, men jeg kjørte nå i allefall en liten test her med Tele 2 og Tiscali.

Resultat:

Tele2 61 kbit/s Tid: 115,5 sek.

Tiscali 61 kbit/s Tid: 115,8 sek.

(Edit: Kjørte akkurat en test på Sense, og fikk her også 61 kbit/s, men har ingen sekundtid, da det var et annet bilde som kom opp.)

2 ganger på hver, samme resultat. Tiscali er et hav billigere en Tele 2 for meg, så jeg bruke de.

-------------

Så et spørsmål til noen som har peiling. Burde ikke jeg egentlig ha 64 kbit/s? Eller blir man lurt med noen ukurante standarder Telenor operer med?

Lenke til kommentar
vel, har hatt telenor selv i snart 4-5 år, kan ikke akkurat klage, eneste downtida jeg har vert borti er da en stolpe datt ned i fjor 40 meter fra huset her, men etter 2 dager hadde de alt fiksa det.. båndbredda er jo da på det isdn skal være.. ca 8 kb/s (har aldri opplevd mer en 7.56 kb/s men).. prisene er ikke akkurat til å skryte av, men med online 150 går det jo det og

da jeg hadde Telenor ISDN før lå download på 12-13kb/s

Lenke til kommentar

Da hadde du virkelig flaks.

Jeg for min del var strålende fornøyd hvis jeg lastet ned sanger på Napster (det var den tiden ja) på hele 7,xx kb/s. Da gikk det jo helt sinnsykt fort å laste ned en sang.

Lenke til kommentar

Slet du med store telefonregninger? :p

Nå skal ikke dere kritisere ham. Det er faktisk fullt mulig, men ikke hele tiden sef. I warez som kazaa er det mulig og laste over 10kb/s på 64k. Hvis de uploader fra har god forbindelse.

Lenke til kommentar

det skal vel heller ikke være mulig å laste ned på over 8 kb/s med isdn.. for 64 delt på 8 er da 8.. og med dobbel satan er det mulig å laste ned på 16 kb/s.. men jeg skal ikke si med sikkerhet det da, men så vidt jeg har hørt skal det ikke være mulig.. men sånne nedlastings greier pleier ofte å vise feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...