Apoc_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Lurte på hvilke internet operatør som er mest stabil og høyest båndbredde på isdn? og motsatt Hvis jeg tror rett er Tele2 verst og Telenor best. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 vel, har hatt telenor selv i snart 4-5 år, kan ikke akkurat klage, eneste downtida jeg har vert borti er da en stolpe datt ned i fjor 40 meter fra huset her, men etter 2 dager hadde de alt fiksa det.. båndbredda er jo da på det isdn skal være.. ca 8 kb/s (har aldri opplevd mer en 7.56 kb/s men).. prisene er ikke akkurat til å skryte av, men med online 150 går det jo det og Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Lurte på hvilke internet operatør som er mest stabil og høyest båndbredde på isdn? og motsatt Hvis jeg tror rett er Tele2 verst og Telenor best. jeg selger Tele2 internett abo, eneste jeg kan si er: pøjk ekki (les bakover) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg vet ikke hvor mye man kan legge vekt på ITavisen's speedometer, men jeg kjørte nå i allefall en liten test her med Tele 2 og Tiscali. Resultat: Tele2 61 kbit/s Tid: 115,5 sek. Tiscali 61 kbit/s Tid: 115,8 sek. (Edit: Kjørte akkurat en test på Sense, og fikk her også 61 kbit/s, men har ingen sekundtid, da det var et annet bilde som kom opp.) 2 ganger på hver, samme resultat. Tiscali er et hav billigere en Tele 2 for meg, så jeg bruke de. ------------- Så et spørsmål til noen som har peiling. Burde ikke jeg egentlig ha 64 kbit/s? Eller blir man lurt med noen ukurante standarder Telenor operer med? Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 vel, har hatt telenor selv i snart 4-5 år, kan ikke akkurat klage, eneste downtida jeg har vert borti er da en stolpe datt ned i fjor 40 meter fra huset her, men etter 2 dager hadde de alt fiksa det.. båndbredda er jo da på det isdn skal være.. ca 8 kb/s (har aldri opplevd mer en 7.56 kb/s men).. prisene er ikke akkurat til å skryte av, men med online 150 går det jo det og da jeg hadde Telenor ISDN før lå download på 12-13kb/s Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 vel, har hatt telenor selv i snart 4-5 år, kan ikke akkurat klage, eneste downtida jeg har vert borti er da en stolpe datt ned i fjor 40 meter fra huset her, men etter 2 dager hadde de alt fiksa det.. båndbredda er jo da på det isdn skal være.. ca 8 kb/s (har aldri opplevd mer en 7.56 kb/s men).. prisene er ikke akkurat til å skryte av, men med online 150 går det jo det og da jeg hadde Telenor ISDN før lå download på 12-13kb/s Da hadde du virkelig flaks. Jeg for min del var strålende fornøyd hvis jeg lastet ned sanger på Napster (det var den tiden ja) på hele 7,xx kb/s. Da gikk det jo helt sinnsykt fort å laste ned en sang. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 da jeg hadde Telenor ISDN før lå download på 12-13kb/s Meget imponerende at du har klart å bryte den teoretiske grensen... I hvertfall hvis du snakker om 64K oppkobling (enkel linje altså) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 da jeg hadde Telenor ISDN før lå download på 12-13kb/s Slet du med store telefonregninger? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Dobbelt så stor, kanskje? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 da jeg hadde Telenor ISDN før lå download på 12-13kb/s Slet du med store telefonregninger? Nå skal ikke dere kritisere ham. Det er faktisk fullt mulig, men ikke hele tiden sef. I warez som kazaa er det mulig og laste over 10kb/s på 64k. Hvis de uploader fra har god forbindelse. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Dobbelt så stor, kanskje? brukte ikke dobbel linje, har lurt litt selv på hvorfor jeg fikk så høy fart Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 på dobbel satan får jeg vel noe i den duren jeg og.. men med enkel passere jeg sjelden 8, bare når windows tingen viser feil, som den nokså ofte gjør, men jeg vet med sikkerhet att jeg aldri laster ned over 7,56 kb/s Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 det skal vel heller ikke være mulig å laste ned på over 8 kb/s med isdn.. for 64 delt på 8 er da 8.. og med dobbel satan er det mulig å laste ned på 16 kb/s.. men jeg skal ikke si med sikkerhet det da, men så vidt jeg har hørt skal det ikke være mulig.. men sånne nedlastings greier pleier ofte å vise feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå